Στην άκρως πολυτελή καμπίνα του Α8 είναι έκδηλη η προσπάθεια για μια minimal σχεδίαση με «καθαρές» οριζόντιες γραμμές και μια business casual διάθεση.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην άκρως πολυτελή καμπίνα του Α8 είναι έκδηλη η προσπάθεια για μια minimal σχεδίαση με «καθαρές» οριζόντιες γραμμές και μια business casual διάθεση.

Εσωτερικό: Πολυτελές, high-tech και αφοπλιστικά minimal

19.092 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2018)

Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου A8 έρχεσαι αντιμέτωπος με κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό το «βαρύ» μπαρόκ, που ενδεχομένως έχεις στο μυαλό σου. Εδώ είναι έκδηλη η προσπάθεια για μια minimal σχεδίαση με «καθαρές» οριζόντιες γραμμές και μια business casual διάθεση. Είναι προφανές πως η Audi θέλει να κάνει τη διαφορά και να κερδίσει ενδεχομένως διαφορετικούς πελάτες από εκείνους της BMW Σειρά 7 και της Mercedes S-Class. Τα απίθανα υλικά, τα ακριβά δέρματα, η πολυτέλεια, το εξωπραγματικό φινίρισμα και προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια στήνουν το δικό τους ξεχωριστό… γαϊτανάκι, με την υψηλή τεχνολογική αίσθηση να δίνει το δικό της ξεχωριστό χρώμα. Και δεν είναι τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit, που γνωρίζουμε άλλωστε και από άλλα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, όσο η ουσιαστική κατάργηση των συμβατικών κουμπιών (μέχρι και η λειτουργία των αεραγωγών, που «εξαφανίζονται» όταν δεν λειτουργεί ο κλιματισμός γίνεται με touch πλήκτρα).

Τα απίθανα υλικά, τα ακριβά δέρματα, η πολυτέλεια, το εξωπραγματικό φινίρισμα και προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια στήνουν το δικό τους ξεχωριστό… γαϊτανάκι στην high tech καμπίνα του Audi A8.

Τα απίθανα υλικά, τα ακριβά δέρματα, η πολυτέλεια, το εξωπραγματικό φινίρισμα και προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια στήνουν το δικό τους ξεχωριστό… γαϊτανάκι στην high tech καμπίνα του Audi A8.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Έτσι έχει απομακρυνθεί το πιεζοπεριστροφικό κουμπί και το touchpad του προηγούμενου μοντέλου ενσωματώνοντας όλες τις λειτουργίες του συστήματος infotainment (και όχι μόνο) σε μια μεγάλη οθόνη αφής 10,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Ωστόσο υπάρχει και μια δεύτερη οθόνη αφής στη βάση της κεντρικής κονσόλας για  πρόσβαση στις λειτουργίες κλιματισμού και άνεσης (θέρμανση-κλιματισμός καθισμάτων, επιλογή, ESP, Drive Select, alarm κτλ). Επίσης η οθόνη αυτή, που ρυθμίζεται σε απόκριση, ήχο και πίεση λειτουργίας,  μπορεί να γίνει επιφάνεια γραφής με το δάκτυλο  στη λειτουργία αναζήτησης ενός ραδιοφωνικού σταθμού π.χ.  (επιλέγεις αναζήτηση πάνω, γράφεις  τη συχνότητα κάτω και μετά ακούς το πρόγραμμα που θες).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
skoda