Ο κινητήρας κάθε GT-R κατασκευάζεται στο χέρι από έναν εκ των 4 Takumi. Τους «γκουρού» τεχνίτες της εταιρείας που εκτός από τις γνώσεις και τα χέρια τους, βάζουν ακόμα την καρδιά και την ψυχή τους σε κάθε έναν από τους VR38DETT που κατασκευάζουν. Είμαστε σίγουροι πως αν «σπάσει» κάποιο μοτέρ, θα ακολουθήσει χαρακίρι…

Απίστευτη δύναμη από το μοτέρ, το μυστικό της επιτυχίας η μετάδοση…

Διαβάστηκε από 50708 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2019
 

Κάτω από το θηριώδες εμπρός καπό του GT-R ζει και βασιλεύει ο 3,8 λίτρων 6κύλινδρος κινητήρας VR38DETT της Nissan. Ένα τεχνολογικό διαμάντι που κατασκευάζεται από την αρχή «στο χέρι» από κάθε έναν από τους 4 τεχνίτες Takumi της Nissan. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει στην τελευταία του εκδοχή 570 ίππους υιοθετώντας τεχνολογία από την έκδοση Nismo όπως το αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου της ανάφλεξης και του χρονισμού, της αύξησης της πίεσης των δύο υπερσυμπιεστών της IHI και του βελτιωμένου συστήματος εισαγωγής-εξαγωγής. Οι επιδόσεις βελτιώθηκαν έτσι, με το GT-R βάρους 1.752 κιλών (χωρίς οδηγό) να χρειάζεται μόλις 3,0 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα από στάση και ακόμα καλύτερες τιμές ρεπρίζ. Η τελική παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, δηλαδή στα 315 χλμ./ώρα. Πώς μεταφράζονται αυτά τα νούμερα στην πράξη όμως;

Για αρχή να πούμε πως σε συνδυασμό με το εξαιρετικά γρήγορο και ανθεκτικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με αυτόματη και πλήρη χειροκίνητη λειτουργία που βρίσκεται στο πίσω μέρος σε διάταξη transaxle και το σύστημα μετάδοσης ATTESA E-TS, η «κλοτσιά» στην εκκίνηση με το launch control είναι συγκλονιστική. Και μετά όμως η δύναμη είναι τόσο ωμή που είναι αδύνατον να διατηρήσεις το πόδι σου στο γκάζι για παραπάνω από ελάχιστα δλ.. Ο ήχος από τις 4 μπούκες τιτανίου έρχεται να συμπληρώσει τον άγριο χαρακτήρα του Ιαπωνικού θηρίου, γεμίζοντας ευχάριστα την καμπίνα και τρομάζοντας ενίοτε τους εξωτερικούς παρατηρητές, με τον οδηγό να τρομάζει αντίστοιχα με τις τιμές κατανάλωσης που «διαβάζει» και την «ραγδαία» πτώση της σχετικής βελόνας σε κάθε πάτημα του γκαζιού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

To νέο Mazda3 MPS;

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Toyota Supra VS BMW Z4

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »