Ο κινητήρας κάθε GT-R κατασκευάζεται στο χέρι από έναν εκ των 4 Takumi. Τους «γκουρού» τεχνίτες της εταιρείας που εκτός από τις γνώσεις και τα χέρια τους, βάζουν ακόμα την καρδιά και την ψυχή τους σε κάθε έναν από τους VR38DETT που κατασκευάζουν. Είμαστε σίγουροι πως αν «σπάσει» κάποιο μοτέρ, θα ακολουθήσει χαρακίρι…

Απίστευτη δύναμη από το μοτέρ, το μυστικό της επιτυχίας η μετάδοση…

Διαβάστηκε από 49527 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2019
 

Κάτω από το θηριώδες εμπρός καπό του GT-R ζει και βασιλεύει ο 3,8 λίτρων 6κύλινδρος κινητήρας VR38DETT της Nissan. Ένα τεχνολογικό διαμάντι που κατασκευάζεται από την αρχή «στο χέρι» από κάθε έναν από τους 4 τεχνίτες Takumi της Nissan. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει στην τελευταία του εκδοχή 570 ίππους υιοθετώντας τεχνολογία από την έκδοση Nismo όπως το αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου της ανάφλεξης και του χρονισμού, της αύξησης της πίεσης των δύο υπερσυμπιεστών της IHI και του βελτιωμένου συστήματος εισαγωγής-εξαγωγής. Οι επιδόσεις βελτιώθηκαν έτσι, με το GT-R βάρους 1.752 κιλών (χωρίς οδηγό) να χρειάζεται μόλις 3,0 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα από στάση και ακόμα καλύτερες τιμές ρεπρίζ. Η τελική παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, δηλαδή στα 315 χλμ./ώρα. Πώς μεταφράζονται αυτά τα νούμερα στην πράξη όμως;

Για αρχή να πούμε πως σε συνδυασμό με το εξαιρετικά γρήγορο και ανθεκτικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με αυτόματη και πλήρη χειροκίνητη λειτουργία που βρίσκεται στο πίσω μέρος σε διάταξη transaxle και το σύστημα μετάδοσης ATTESA E-TS, η «κλοτσιά» στην εκκίνηση με το launch control είναι συγκλονιστική. Και μετά όμως η δύναμη είναι τόσο ωμή που είναι αδύνατον να διατηρήσεις το πόδι σου στο γκάζι για παραπάνω από ελάχιστα δλ.. Ο ήχος από τις 4 μπούκες τιτανίου έρχεται να συμπληρώσει τον άγριο χαρακτήρα του Ιαπωνικού θηρίου, γεμίζοντας ευχάριστα την καμπίνα και τρομάζοντας ενίοτε τους εξωτερικούς παρατηρητές, με τον οδηγό να τρομάζει αντίστοιχα με τις τιμές κατανάλωσης που «διαβάζει» και την «ραγδαία» πτώση της σχετικής βελόνας σε κάθε πάτημα του γκαζιού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Nissan GT-R με μοναδική καμπίνα

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

H νέα BMW Σειρά 1;

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Η χρυσή Giulia QV του Mille Miglia

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

To νέο Audi R8;

Δοκιμή: Νέο Range Rover Evoque

Nέα Porsche Cayenne S Coupe

«Φρέσκο» και υβριδικό το ανανεωμένο Audi A4

Δοκιμή: Νέα BMW X5 30d

Τρία ρεκόρ για την Stelvio Quadrifoglio

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »