2 φωτογραφίες »

Ο 1.600άρης turbo των 156 ίππων κινεί γρήγορα τη Mercedes GLA, χωρίς να χάνει τον πολιτισμένο του χαρακτήρα.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Δυνατή επιλογή με αυτόματο κιβώτιο για επιπλέον άνεση

71.508 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2014)

Η GLA 200 φορά το νεότερης γενιάς, αλουμινένιο και με άμεσο ψεκασμό, 1.600άρη turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes. Η έκδοση αυτή μπορεί να είναι αυτή τη στιγμή η αρχική έκδοση στη γκάμα, ωστόσο με την απόδοσή της και τις επιδόσεις της, κάθε άλλο παρά ως «αρχική» μπορεί να χαρακτηριστεί.
Πιο συγκεκριμένα, το μοτέρ των 156 ίππων και 250 Nm ροπής κινεί γρήγορα το νέο crossover της Mercedes, προσδίδοντάς του 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός διατηρείται εύρωστος σε όλο το φάσμα περιστροφής του και με γερό τράβηγμα, καταφέρνοντας να διατηρεί σε κάθε περίπτωση τον πολιτισμένο χαρακτήρα του. Το αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται στη GLA της δοκιμής μας, είναι το γνωστό 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT, το οποίο σε ένα ακόμη μοντέλο της Mercedes αποδεικνύει τα προτερήματά του κατά τις αλλαγές των σχέσεων, οι οποίες γίνονται γρήγορα και χωρίς καμία χρονική υστέρηση. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η Mercedes σε σύμπραξη και με το σύστημα start/stop υπόσχεται μέση τιμή 5,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 135 γρ./χλμ., τιμές οι οποίες είναι μακράν οι χαμηλότερες μεταξύ των μικρομεσαίων premium SUV και Crossover.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

CORAL GAS PASXA
citroen