Κορυφαία η αεροδυναμική του αμαξώματος της νέας GLA, με το συντελεστή να πέφτει μόλις στο cd:0,29.

Αεροδυναμικό προβάδισμα

71.509 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2014)

Όπως ακριβώς έχει συμβεί και με τα υπόλοιπα μοντέλα της compact οικογένειας της Mercedes, έτσι και με τη νέα GLA, οι σχεδιαστές και αεροδυναμιστές έχουν εργαστεί αρκετά, ώστε να προσδώσουν μια κορυφαία αεροδυναμική στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Το τελικό αποτέλεσμα μας φέρνει το χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας στην κατηγορία (cd: 0,26), κάτι που βοηθά τη GLA να επιτύχει χαμηλή κατανάλωση, πριμοδοτεί τις επιδόσεις, ενώ παράλληλα, σε συνδυασμό και με περαιτέρω αεροδυναμικές επεμβάσεις, φροντίζει για τη μείωση των αεροδυναμικών θορύβων στο ταξίδι.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen