
CITROEN: Citroen C3 Aircross SUV με 16.950€
Tα φθηνότερα Plug-In Hybrid C-SUV της αγοράς
Διέρρευσε το νέο Lexus NX (+vid)
Με νέα μπαταρία τα PHEV Audi Q5, A6 και A7 Sportback
Νέο Lexus IS 500 F Sport Performance με 478 PS
Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Honda CR-V e:HEV (+τιμές)
PEUGEOT: Νέο 3008 με premium χαρακτήρα & τεχνολογία
Ήπια υβριδικό με 700 άλογα το νέο Nissan GT-R
Πότε θα δούμε τη νέα Mercedes C-Class
Στην Ελλάδα η κορυφαία Alfa Romeo Giulia GTA
Mε μικρές αλλαγές σε εμφάνιση η Ford Mustang Mach 1
Τα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις B-SUV
Τα top 5 οικογενειακά στο Elk Test
Αγαπητό autotriti, θα ήθελα τα φωτα σας πανω στις διαδικασίες αλλά και τα διαφορετικά αποτελέσματα που προκύπτουν από τις διαφορετικούς οργανισμούς διενέργειας crash test! Αναφέρομαι στο jeep renegade που η euroncap βαθμολόγησε το 2014 ως 5στερο με ιδιαίτερα καλά αποτελέσματα στην παθητική ασφάλεια των πισω επιβατών. Την ίδια στιγμή ο nhtsa (αμερικής) χαρακτήρισε την ασφάλεια των πίσω επιβατών ως ανεπαρκή! Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό? Σημειωτέον ότι πρόκειται για αυτοκίνητο με τον ίδιο εξοπλισμό αερόσακων! Πως γίνεται λοιπόν ένα τόσο ασφαλές μοντέλο κατά τον euroncap, να είναι ταυτόχρονα τόσο ανασφαλές και ανεπαρκές κατά τον nhtsa ( https://www.nhtsa.gov/vehicle/2016/JEEP/RENEGADE/SUV/2WD#safety-ratings-side )ακόμη και αν οι δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλονται τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικές?