Η Mercedes-Benz χρησιμοποίησε το 5άρι μηχανικό κιβώτιο Getrag που συναντάμε και στην BMW M3 εκείνης της γενιάς, με την πρώτη σχέση να βρίσκεται κάτω αριστερά (dogleg).

Ξέρετε ότι:

127.270 Επισκέψεις στο άρθρο

  • Διαφοροποίηση στους κινητήρες των Evo I και Evo II εντοπίζεται και στη σχέση συμπίεσης, όπου στην πρώτη περίπτωση ήταν 9,7:1 και στη δεύτερη 10,5:1.
  • Τα εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα της Evolution II, πέρα από τον τομέα της αισθητικής, μείωσαν τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,29 και ταυτόχρονα αύξησαν την κάθετη δύναμη.
  • Και τα 500 αντίτυπα της Evolution II προσφέρθηκαν στο χρώμα «blue-black metallic», ενώ τα άλλα δύο δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες της εξέλιξης του μοντέλου.
  • Η αξία της 190E 2.5-16 Evolution II αυξάνεται συνεχώς με την τιμή της, σχεδόν 30 χρόνια από την παρουσίασή της στην έκθεση της Γενεύης, να «φλερτάρει» με τις 350.000 ευρώ.
  • Όλα τα αντίτυπα της Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II πωλήθηκαν πριν καν πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίασή της.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda