• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Τόσο η 190E 2.5-16 Evolution I, όσο και η Evolution II, είναι δύο αυτοκίνητα με επιβλητική εμφάνιση που ταυτίστηκαν με τις αγωνιστικές επιτυχίες της γερμανικής φίρμας στους αγώνες τουρισμού.

Evolution II: Το αντίπαλο δέος της BMW M3 Sport Evolution (+video)

93.584 Επισκέψεις στο άρθρο (20/8/2021)

Μεταφερόμαστε στο 1990, όταν η Mercedes-Benz θέλησε να κερδίζει και πάλι την «ομολογασιόν» για τη συμμετοχή της στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού DTM. 502 αντίτυπα απαιτούνταν για το πράσινο φως, ακριβώς τόσες 190E 2.5-16 Evolution II δημιούργησε και η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα την Στουτγάρδη. Μυώδης, υπερβολική, σκληροπυρηνική! Αυτά είναι τα τρία επίθετα που έρχονται στη θέα ενός αυτοκινήτου με μεγάλο bodykit, splitter στο εμπρός μέρος, φουσκωμένα φτερά που «φιλοξενούν» τις ζάντες αλουμινίου της OZ μεγέθους 17 ιντσών και μία τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος. Κάτω από το καπό βρισκόταν παρόμοιος κινητήρας με αυτόν της Evo I, αλλά η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 235 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και η ροπή στα 245 Nm από τις 5.000 σ.α.λ. Το αποτέλεσμα ήταν τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται σε μόλις 7,1 δευτερόλεπτα και τη τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα. Βέβαια, αλλαγές υπήρξαν και προκειμένου να βελτιωθεί η δυναμική συμπεριφορά, με τους μηχανικούς να τοποθετούν φρένα της Brembo, παχύτερες αντιστρεπτικές και πιο σκληρά συνεμπλόκ.

Τα εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα της Evolution II, πέρα από τον τομέα της αισθητικής, μείωσαν τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,29 και ταυτόχρονα αύξησαν την κάθετη δύναμη.

Τα εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα της Evolution II, πέρα από τον τομέα της αισθητικής, μείωσαν τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,29 και ταυτόχρονα αύξησαν την κάθετη δύναμη.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »