• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Τόσο η πρώτη, όσο και η δεύτερη ειδική έκδοση βασίστηκαν στον ίδιο κινητήρα που εξελίχθηκε από κοινού με την βρετανική Cosworth.

Κινητήρας με υπογραφή Cosworth

91.410 Επισκέψεις στο άρθρο (20/8/2021)

Τόσο η πρώτη, όσο και η δεύτερη ειδική έκδοση βασίστηκαν στον ίδιο κινητήρα που εξελίχθηκε από κοινού με την βρετανική Cosworth. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό 16βάλβιδο κινητήρα που στην πρώτη περίπτωση απέδιδε 204 ίππους και έπειτα έφτασε μέχρι τους 235. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο αυξήθηκε το όριο περιστροφής από τις 7.250 στις 7.800 σ.α.λ., τοποθετήθηκε νέος στροφαλοφόρος άξονας και μεγαλύτερη αντλία λαδιού, ενώ επανασχεδιάστηκαν η πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής.

Στην περίπτωση της Evolution II, τοποθετήθηκε νέος στροφαλοφόρος άξονας και μεγαλύτερη αντλία λαδιού, ενώ επανασχεδιάστηκαν η πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής.

Στην περίπτωση της Evolution II, τοποθετήθηκε νέος στροφαλοφόρος άξονας και μεγαλύτερη αντλία λαδιού, ενώ επανασχεδιάστηκαν η πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Επιπλέον, η Mercedes-Benz χρησιμοποίησε το 5άρι μηχανικό κιβώτιο Getrag που συναντάμε και στην BMW M3 εκείνης της γενιάς, με την πρώτη σχέση να βρίσκεται κάτω αριστερά (dogleg), ενώ το «κερασάκι στην τούρτα» ήταν ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »