Η σπορ αίσθηση δεν είναι το φόρτε της, αλλά η νέα Mercedes E 220 d δε θα δυσανασχετήσει αν της ζητήσεις να κινηθεί γρήγορα

Αν αποφασίσεις να κινηθείς στα όρια της πρόσφυσης, δύσκολα θα καταλάβεις την πισωκίνητη αρχιτεκτονική, μιας και στο όριο υπάρχει τάση υποστροφής.

Στο δρόμο: Ιδανικός ταξιδευτής

(30/8/2016)

Η νέα E-Class βασίζεται στη νεότερη πισωκίνητη πλατφόρμα MRA, που είναι στιβαρή και ελαφριά χάρη στην αυξημένη χρήση αλουμινίου και χάλυβα υπερυψηλής αντοχής. Οδηγώντας γρήγορα διαπιστώνεις πως η βαριά αίσθηση του παρελθόντος έχει εξαφανιστεί και νιώθεις το μεγάλο πολυτελές σεντάν να «ρέει ανάλαφρα στο δρόμο. Ποιότητα κύλισης; Εντυπωσιακή. Επίπεδα θορύβου ακόμη και στα 200 χλμ./ώρα; Τόσο χαμηλά, που μπορείς να ακούς ό,τι ψιθυρίζουν οι πίσω επιβάτες. Η ανάρτηση λειαίνει σωστά τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά δεν δείχνει ικανή να τις ισοπεδώσει, τουλάχιστον με την έξτρα χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. ανάρτηση του μοντέλου δοκιμής και τους υπερβολικούς 19 ιντσών τροχούς της σειράς AMG με ελαστικά 245/40 μπροστά και 275/35 πίσω. Για όσους θέλουν να βάλουν το χέρι στην τσέπη προσφέρεται τόσο ενεργή απόσβεση των αμορτισέρ, όσο και αερανάρτηση, που σίγουρα θα μετατρέπει την E σε μαγικό χαλί.
Aπό εκεί και πέρα οδηγώντας σβέλτα σε μια διαδρομή με στροφές η E 220 d δεν έδειξε πως μπορεί να «χτυπήσει» σε σπορ αίσθηση και ζωντανό οδηγικό χαρακτήρα μια BMW Σειρά 5, ωστόσο δε θα δυσανασχετήσει. Το αμάξωμα είναι καλοζυγισμένο, υπάρχει προθυμία στις αλλαγές κατευθύνσεων (βοηθά πολύ η νέα μπροστινή ανάρτηση με μια διάταξη 4 συνδέσμων), το τιμόνι (που διαθέτει μεταβλητό βήμα όντας γρήγορο σε χαμηλές ταχύτητες και πιο αργό σε υψηλές) κάθε άλλο παρά πλαδαρό είναι, ενώ σε συνεργασία με τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και τα εξαιρετικά από κάθε άποψη φρένα, ο οδηγός νιώθει απόλυτη ασφάλεια. Αν αποφασίσεις να κινηθείς στα όρια της πρόσφυσης, δύσκολα θα καταλάβεις την πισωκίνητη αρχιτεκτονική, μιας και στο όριο υπάρχει τάση υποστροφής. Παρά το μέγεθός της, η E 200 d είναι ευέλικτη και χάρη στο τιμόνι, που «κόβει» εξαιρετικά δεν προβληματίζει ακόμη και μέσα στην πόλη. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν προγράμματα λειτουργίας (Eco, Comfort, Sport, Sport+), που στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις βασικές λειτουργίες (τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο και -αν υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος- ανάρτηση). Υπάρχει επίσης ρύθμιση Individual για ξεχωριστές ρυθμίσεις ανάλογα με το προσωπικό γούστο του οδηγού.

Ποιότητα κύλισης; Εντυπωσιακή. Επίπεδα θορύβου ακόμη και στα 200 χλμ./ώρα; Τόσο χαμηλά, που μπορείς να ακούς ότι ψιθυρίζουν οι πίσω επιβάτες

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

AUTOFIT PASXA
4green