Τα premium οδηγικά χαρακτηριστικά της A-Class έχουν πλέον αναδειχθεί χάρη στην έξτρα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση.

    Στο δρόμο: Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ κάνουν διαφορά

    32.816 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2015)

    H οδηγική παρουσίαση της ανανεωμένης A-Class έγινε στα περίχωρα της Δρέσδης. Ξεκινήσαμε με την Α 160 d, που χάρη στη ροπή του κινητήρα κινείται άνετα και κυρίως εξαιρετικά οικονομικά. Τα premium οδηγικά χαρακτηριστικά του μοντέλου έχουν πλέον αναδειχθεί χάρη στην έξτρα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Έχει δύο θέσεις, μία Comfort και μια Sport με την πρώτη να κάνει σωστή διαχείριση των κακοτεχνιών του δρόμου πριν αυτές φτάσουν στους επιβάτες. 


    Η A-Class είναι πιο άνετη από ποτέ και η ποιότητα κύλισης αγγίζει το άριστο. Ευχάριστο είναι το γεγονός, πως δεν ακούγονται πλέον τριγμοί ή θόρυβοι από την ανάρτηση. Με εξαίρεση κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους, η A 160 d αποδεικνύεται άριστος ταξιδευτής και με το trip computer να δείχνει κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. Πιο άνετα έδειξαν και τα καθίσματα. Η επιλογή Sport της ανάρτησης σε συνδυασμό με το Sport πρόγραμμα του Dynamic Select φάνηκε να έχει διαφορά στην Α 250 Sport, που δοκιμάσαμε στη συνέχεια. Η κύλιση είναι σαφώς πιο τραχιά, αλλά και οι κλίσεις μικρότερες και το «πάτημα» πιο πειστικό. Με το τιμόνι να έχει σφίξει, τις ταχύτητες στο αυτόματο κιβώτιο να αλλάζουν πολύ γρήγορα και την εξάτμιση να βγάζει σπορ νότες, η Α 250 Sport έδειξε να αγαπά την γρήγορη οδήγηση, χωρίς πάλι να κοπανάει ή να τρίζει. 

    Σε κάθε περίπτωση η ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι άκρως προτεινόμενη καθώς έδειξε να έχει βελτιώσει περαιτέρω την άνεση και την ποιότητα κύλισης.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SPRING SEAT
    citroen