Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δύο κινητήρες διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα.

H έκδοση Allroad αναμένεται να υιοθετήσει ατόφια την παλέτα των μηχανικών συνόλων του νέου A6.

Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δύο κινητήρες διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα.

«Συνελήφθη» σε τεστ το Audi Α6 Αllroad

Διαβάστηκε από 2161 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/6/2018
 

Nτεμπούτο στο κατασκοπευτικό φακό έκανε το Audi A6 Allroad για πρώτη φορά λίγους μήνες πριν την επίσημη παρουσίαση του. Πάρτε μάτι!

Στα δίχτυα των φωτογράφων κατασκόπων έπεσε για πρώτη φορά το επερχόμενο Audi A6 Allroad που θα κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι αυτό το φθινόπωρο, ώστε να πάρει την θέση του δίπλα στα A6 σεντάν και Αvant στην γκάμα της γερμανικής εταιρείας όταν λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2019.

Αν και με την πρώτη ματιά θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για το A6 Avant, η μεγαλύτερη απόσταση από έδαφος και τα επιπλέον πλαστικά στους προφυλακτήρες δίνουν μια off-road αισθητική που ταιριάζει μόνο στο Allroad. Δεν υπάρχουν ωστόσο άλλες μεγάλες διαφοροποιήσεις αφού τόσο η γρίλια όσο και η οροφή είναι ίδιες με αυτές του Avant ενώ δεν φαίνεται πως πρέπει να περιμένουμε αλλαγές ούτε στην σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων είτε μπροστά είτε πίσω.
 
H έκδοση Allroad αναμένεται να υιοθετήσει ατόφια την παλέτα των μηχανικών συνόλων του νέου A6. To μοντέλο εξοπλίζεται με το υπερτροφοδοτούμενο TFSI V6 κινητήρα 3.0-λίτρων που προσφέρει 340 ίππους και 500 Nm ροπής που συνδέεται με κιβώτιο S tronic 7 σχέσεων αλλά και το σύστημα τετρακίνησης quattro, που του επιτρέπει να φτάνει από στάση το 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα. Στο ντίζελ υπάρχει η επιλογή του 3λιτρου V6 TDI που προσφέρει 286 άλογα και 620 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic και συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης quattro. Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δύο κινητήρες διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο διαθέτει ένα δυναμό και μία μπαταρία ιόντων λιθίου, το οποίο σύμφωνα με την Audi συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά περίπου 0,7 λτ./100 χλμ.