Όσοι κάνουν πολλά χλμ. ετησίως και δεν έχουν εκτός δρόμου βλέψεις, θα βρουν στο Μokka Χ μια καλή λύση.

Όσοι κάνουν πολλά χλμ. ετησίως και δεν έχουν εκτός δρόμου βλέψεις, θα βρουν στο Μokka Χ μια καλή λύση.

Το Mokka X αν και δικίνητο μπορεί να προσφέρει στον οδηγό την ευχαρίστηση της light εκτός δρόμου περιπέτειας.

O κινητήρας 1,6 λίτρων CDTi της Opel που εξοπλίζει το Mokka X, πετυχαίνει ικανοποιητικές επιδόσεις και αποδεικνύεται αρκετά οικονομικός.

Ο εσωτερικός διάκοσμος του Opel Μokka X εντυπωσιάζει με την ποιότητά του, τη χρήση μαλακών υλικών και την πολύ καλή συναρμογή.

Opel Mokka X 1,6 CDTi 136 PS 4x2 Manual

62.902 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2017)

Η βασική έκδοση πετρελαίου του Opel Mokka X, με τον κινητήρα 1,6 λίτρου αποτελεί μια καλή επιλογή για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως και συγχρόνως θέλουν τα χαρακτηριστικά ενός compact SUV.

Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Mokka με τους 136 ίππους αποτελεί ακόμα μια πολύ καλή επιλογή για όσους γράφουν ετησίως πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Για τους υπόλοιπους η αρχική έκδοση βενζίνης 1,4 λτ. με 140 ίππους είναι η σοφότερη επιλογή. Σχεδιαστικά η έκδοση των 156 ίππων δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις, εξακολουθώντας να έχει μυώδες παρουσιαστικό και μοντέρνα εμφάνιση, με το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά να δείχνει συνολικά αρκετά καλαίσθητο και δυναμικό.

Από 27.400 ευρώ και πολύ πλούσιο εξοπλισμό
Η τιμή εκκίνησης στην αρχική εξοπλιστική έκδοση Active έχει οριστεί στα 27.400 ευρώ (21.900 η έκδοση των 110 ίππων), με τον εξοπλισμό της να είναι αρκετά πλούσιος. Συγκεκριμένα πέρα από τους 6 αερόσακους και όλα τα ηλεκτρονικά, στο στάνταρ πακέτο συμπεριλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, cruise control, προβολείς ομίχλης, ράγες οροφής, σύστημα multimedia με οθόνη αφής 7, καθώς και την υπηρεσία προσωπικού συμβούλου Opel OnStar.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ικανός και ραφιναρισμένος
O κινητήρας που εξοπλίζει το Mokka X, είναι ο γνωστός μας 1,6 λίτρων CDTi της Opel που αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm ροπής. Φυσικά δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινήσει με περίσσια άνεση το Mokka X, πετυχαίνοντας ικανοποιητικότατες επιδόσεις. Η λειτουργία του είναι ραφιναρισμένη και ήσυχη, έχοντας επάρκεια ροής από χαμηλά, ενώ και στις ψηλές στροφές η απόδοση είναι εξαιρετική γεμίζοντας το γκάζι ανά πάσα στιγμή. Μάλιστα εκτός από αποδοτικός αποδεικνύεται και αρκετά οικονομικός, με μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες 5,8 λτ./100 χλμ..

Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό με καλούς χώρους, αλλά μικρό πορτ-μπαγκάζ
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Opel Μokka X εντυπωσιάζει με την ποιότητά του, με τα μαλακά υλικά να εμφανίζουν πολύ καλή συναρμογή. Προσεγμένο είναι και το επίπεδο φινιρίσματος σε κάθε τμήμα του εσωτερικού του Mokka X, συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την ευχάριστη συνολικά εικόνα του. Δε λείπουν φυσικά και τα high-tech στοιχεία, όπως η οθόνη αφής των 7 ή 8 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση), μέσω της οποίας  γίνεται ο χειρισμός του συστήματος πολυμέσων με τις επαυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας με smartphones. Όσον αφορά στους χώρους ο διαθέσιμος αέρας για τα πόδια και τα κεφάλια 2 επιβατών είναι μεγάλος με το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος να είναι σχετικά μικρό, δυσχεραίνοντας έτσι την άνετη μετακίνηση ενός επιπλέον επιβάτη. Αναλογικά με τις διαστάσεις του, το Mokka X διαθέτει μέτριο χώρο αποσκευών με όγκο 356 λίτρων. Αυτός πάντως διαθέτει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και μεγάλο άνοιγμα, με το κατώφλι φόρτωσης να είναι υψηλό. 

Οδική συμπεριφορά: ¶νετο εντός και εκτός δρόμου
Με το που κάτσεις στην πανοραμική και βολική θέση οδήγησης, θα συνειδητοποιήσεις πως η ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή αφού περιορίζεται από τις φαρδιές κολώνες του αμαξώματος, αλλά και την σχεδίαση του πίσω παρμπρίζ. Ξεκινώντας την διαδρομή σου πάντως θα εκτιμήσεις αμέσως την άνετη οδική συμπεριφορά που παρέχει σε κάθε είδους οδόστρωμα, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρέχοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο το Mokka X χαρακτηρίζεται από σταθερότητα και ευθύτητα ακόμα και σε αρκετά υψηλές ταχύτητες, ενώ σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις είναι μικρές και μόνο αν το παρακάνεις θα εμφανιστεί η υποστροφή και αυτό μέχρι να εξαφανιστεί από το ESP. Στο χώμα το μοντέλο της δοκιμής, σίγουρα δεν έχει τις ικανότητες της τετρακίνητης έκδοσης, ωστόσο σε πατημένα κομμάτια, διατηρείται εύκολα ο έλεγχος στο αμαξώματος ευχαριστώντας τον οδηγό, ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος θα σας γλιτώσει από τα απρόοπτα που ελλοχεύουν, π.χ. νεροφαγώματα.  

Η άποψή μας
Ο δυνατός πετρελαιοκινητήρας των 136 ίππων χαρίζει αποδόσεις και οικονομία στο Mokka X και σε συνδυασμό με την συμπεριφορά στο δρόμο και την ποιότητα κατασκευής του, το γερμανικό μοντέλο  αποτελεί μια εκ των καλύτερων συνολικά προτάσεων στην κατηγορία των μικρών Crossover. Σε συνάρτηση μάλιστα με την τιμή και κυρίως με τον εξοπλισμό που συνοδεύεται αυτή, το πακέτο που προσφέρει το Mokka X κρίνεται άκρως ικανοποιητικό.

+ Εμφάνιση μέσα – έξω, λειτουργία κινητήρα, επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών
- Στενά καθίσματα, μικρός χώρος αποσκευών αναλογικά με τις διαστάσεις του

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
skoda