Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI έχει 116 άλογα, όσα και η βασική βενζινοκίνητη 1,0 ECO TSI. Ωστόσο κοστίζει 4.000 ευρώ επιπλέον…
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI έχει 116 άλογα, όσα και η βασική βενζινοκίνητη 1,0 ECO TSI. Ωστόσο κοστίζει 4.000 ευρώ επιπλέον…

SEAT Ateca 1,6 TDI 116 PS

62.825 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2017)

Όσοι θέλουν ένα SEAT Ateca για να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα ετησίως, τότε θα βρουν στην πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI αυτό που θέλουν, έστω και αν πρέπει να δώσουν 4.000 ευρώ παραπάνω από το βενζινοκίνητο 1.000άρι, που έχει ίδια ιπποδύναμη και ανάλογες επιδόσεις.

 Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI έχει 116 άλογα, όσα και η βασική βενζινοκίνητη 1,0 ECO TSI. Ωστόσο κοστίζει 4.000 ευρώ 
επιπλέον…

Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI έχει 116 άλογα, όσα και η βασική βενζινοκίνητη 1,0 ECO TSI. Ωστόσο κοστίζει 4.000 ευρώ επιπλέον…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


What is new
- 1,6 turbodiesel με 116 ίππους
- Σε 2κίνητη αποκλειστικά έκδοση
- Καίει 5,9 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 23.950 ευρώ 

Το Αteca είναι το πρώτο αυθεντικό Crossover/ SUV της SEAT και δεν κρύβουμε πως η έκδοση με τον 1,0 ECO TSI κινητήρα βενζίνης των 116 ίππων μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Με 116 ίππους όμως προσφέρεται και η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI, που υπόσχεται κορυφαία κατανάλωση καυσίμου. Ωστόσο κοστίζει 4.000 ευρώ επιπλέον, το οποίο αυτομάτως σημαίνει πως πρέπει να κάνεις χιλιόμετρα ετησίως για να συμφέρει.

Eσωτερικό-Χώροι: Λιτό, αλλά λειτουργικό και άνετο
Τίποτα δεν αλλάζει στο λιτό, αλλά γεροδεμένο, εργονομικό και καλοφινιρισμένο εσωτερικό από αυτό της βενζινοκίνητης έκδοσης. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή με μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας να καλύπτει το πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ δυνατό σημείο παραμένει η πολύ καλή θέση οδήγησης. Το Ateca μπορεί να καλύψει άνετα τις μεταφορικές ανάγκες 2 ή ακόμα και 3 επιβατών στο πίσω κάθισμα. Ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, με όγκο 510 λτ..

Κινητήρας – Επιδόσεις: Ροπάτος, αλλά ο 1.000άρης έχει περισσότερο «νεύρο»
Ο 1,6 TDI αποδίδει 116 άλογα, αλλά η ροπή είναι 250 Nm από τις 1.500 – 3.250 σ.α.λ. (έναντι 200 Nm στις 2.000 – 3.500 σ.α.λ. του 1,0 TSI). Αυτό φαίνεται στην πράξη ειδικά όταν το Ateca είναι φορτωμένο και ειδικά σε μια ανηφορική διαδρομή, όπου πιέζεται λιγότερο. Από εκεί και πέρα ο 1,6 TDI ακούγεται λίγο, αλλά οι κραδασμοί είναι περιορισμένοι. Οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες με αυτές της βενζίνης, που όμως είναι πιο σβέλτη τόσο από στάση (11,0ΆΆ έναντι 11,6ΆΆ), όσο και σε ρεπρίζ (60-100 με 4η σε 8,1 και 8,2ΆΆ αντίστοιχα και 80-120 με 5η σε 12,4ΆΆ και 12,9ΆΆ αντίστοιχα). Αμφότερα διαθέτουν 6τάχυτο κιβώτιο με καλό επιλογέα, το diesel όμως έχει πιο μακριά κλιμάκωση εμφανίζοντας το προφανές, δηλαδή καλύτερη κατανάλωση. Έτσι η μέση τιμή του σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι 5,9 λτ./100 χλμ..

Στο δρόμο – Παραμένει οδηγοκεντρικό
Σε κάθε περίπτωση το Ateca 1,6 TDI είναι ιδιαίτερα σταθερό σε ανοιχτό δρόμο με την κατευθυντικότητά του να είναι κορυφαία. H ηχομόνωση και εδώ είναι μέτρια, ενώ η σφιχτή ανάρτηση μειώνει αρκετά τα επίπεδα άνεσης σε δρόμους με έντονες και συνεχείς ανωμαλίες. Για το πατημένο χώμα, τα 189 χλστ. από το έδαφος είναι υπεραρκετά! 

+ Επιδόσεις και τράβηγμα κινητήρα, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών και αποσκευών
- Κόστος απέναντι στο 1.000άρι, λιτός διάκοσμος, ηχομόνωση

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto