Το Peugeot 3008 συνδυάζει με ιδιαίτερο τρόπο την άνεση με τα ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά.
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 3008 συνδυάζει με ιδιαίτερο τρόπο την άνεση με τα ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά.

Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 S&S

62.869 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2017)

Το 3008 δείχνει τα δόντια του με το καλημέρα. Και εννοούμε την εισαγωγική έκδοση βενζίνης, που μόνο εισαγωγική δεν είναι, αφού με 130 άλογα, τέτοιες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου δεν της λείπει απολύτως τίποτα. 

Το Peugeot 3008 συνδυάζει με ιδιαίτερο τρόπο την άνεση με τα ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά.

Το Peugeot 3008 συνδυάζει με ιδιαίτερο τρόπο την άνεση με τα ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η τιμή εκκίνησης του νέου Peugeot 3008, τόσο σε βενζίνη, όσο και σε diesel είναι τα 26.400 ευρώ. Και αυτό κάνει την επιλογή (diesel ή βενζίνη) μάλλον ευκολότερη, εφόσον βέβαια ξέρεις τις ανάγκες σου και τι πραγματικά ζητάς. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση με τα 130 άλογα του 1,2 PureTech, η οποία -δεν θα χρονοτριβήσουμε- μας άρεσε πολύ. Τα 130 άλογα εξασφαλίζουν μπρίο και καλές επιδόσεις, τα 230 Nm ροπής δίνουν νεύρο από χαμηλά και καλές ρεπρίζ, ενώ η όλη λειτουργία του κινητήρα ταιριάζει με τον οδηγικό προσανατολισμό του μοντέλου. Όσο για την κατανάλωση; Ε, διαβάστε και πιο κάτω…
 
Από 26.400 ευρώ και καλό εξοπλισμό
Όπως είπαμε, τιμή εκκίνησης του 3008 είναι τα 26.400 ευρώ για την έκδοση Access τόσο με τον 1,2 PureTech 130, όσο και με τον 1,6 BlueHDI 100. Η εν λόγω έκδοση κρίνεται  πλήρης αφού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρικό χειρόφρενο, cruise control, σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής του οδηγού και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Για το Grip Control, τους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, τον αυτόματο κλιματισμό,  το σύστημα multimedia με την 8άρα οθόνη, τους διακόπτες τύπου πλήκτρων πιάνου, τις ζάντες αλουμινίου και τον εσωτερικό φωτισμό LED θα πρέπει να πάτε στην έκδοση Active Grip, η οποία κοστίζει επιπλέον 1.000 ευρώ, αλλά σίγουρα αξίζει.

Κινητήρας: 130 δυνατά άλογα από 1.200 κυβικά
Κάτω από το καπό του Peugeot 3008 της δοκιμής βρισκόταν ο γνώριμος 1,2 PureTech των 130 ίππων, ο οποίος μας άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις. Στο πάτημα του δεξιού πεντάλ το αυτοκίνητο επιταχύνει καλά και μάλιστα έχει δύναμη μέχρι τον κόφτη, ενώ η ροπή των 230 Nm είναι διαθέσιμη από χαμηλά και έτσι στην πράξη μπορείς να κινείσαι με λίγες στροφές στον κινητήρα. Επίσης, η 3κύλινδρη φύση του δεν γίνεται εμφανής επί του πρακτέου. Παράλληλα η κατανάλωση, κρατιέται σε λογικά επίπεδα! Η Peugeot ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ., στην πράξη όμως το νούμερο είναι στα 6,8 λτ./100 χλμ. και το θεωρούμε αρκετά καλό. 

Εσωτερικό: To i-cockpit κερδίζει τις εντυπώσεις
Το εσωτερικό του Peugeot 3008 είναι ξεχωριστό σχεδιαστικά και πάρα πολύ ποιοτικό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που είναι ψηλά τοποθετημένος και το μικρής διαμέτρου τιμόνι κερδίζουν την πρώτη εντύπωση, όμως τα πλήκτρα σε στυλ πιάνου στην κεντρική κονσόλα είναι αυτά που δίνουν άλλο αέρα στην καμπίνα. Επίσης, high tech τόνο δίνει η οθόνη αφής μέσω της οποίας ουσιαστικά ελέγχεις τα πάντα. Έπειτα, αναφορικά με την ποιότητα των υλικών δεν έχουμε κανένα παράπονο, ενώ στα συν πρέπει να βάλουμε και τον ambient φωτισμό στην καμπίνα. Το μόνο που ίσως πειράξει κάποιους στο εσωτερικό, είναι το μεγάλο κεντρικό τούνελ που αποξενώνει τον οδηγό με τον συνοδηγό, ενώ κάπως περιορισμένη είναι η ορατότητα προς τα πίσω από τον κεντρικό καθρέπτη. Τέλος, περνώντας στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, θα σημειώσουμε πως το Peugeot 3008 είναι ένα ευρύχωρο οικογενειακό μοντέλο, ενώ ο χώρος αποσκευών των 520 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του.

Στο δρόμο: Στρίβειν α λα Peugeot
Το Peugeot 3008 αποδεικνύεται και σε αυτήν την έκδοση γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής και δη της Peugeot, γιατί συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Το τιμόνι προσφέρει καλή πληροφόρηση, ενώ η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα, όμως, συντελεί ώστε το μοντέλο να στρίβει ουδέτερα και με ασφάλεια ακόμη και όταν οι οδηγικοί ρυθμοί ανεβαίνουν. Με δεδομένη την απουσία τετρακίνησης, οι εκτός δρόμου δυνατότητες του 3008 ορίζονται από το σύστημα Advanced Grip Control με 5 προγράμματα λειτουργίας και τα M+S ελαστικά, όμως στο πολύ θετικά είναι η απόσταση από το έδαφος των 219 χλστ!

+ Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας, οδική συμπεριφορά, Grip Control
- Ορατότητα προς τα πίσω, διαφορά τιμής μεταξύ εκδόσεων

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Hyundai