Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπήκε η βενζινοκίνητη Alfa Romeo Stelvio με αυτόματο κιβώτιο και απόδοση 280 ίππων.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπήκε η βενζινοκίνητη Alfa Romeo Stelvio με αυτόματο κιβώτιο και απόδοση 280 ίππων.

Alfa Romeo Stelvio 2,0 λτ. 280 PS AT

62.880 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2017)

Μπορεί ένα SUV να έχει το Cuore Sportivo; Νομίζουμε πως αν δεν μπορούσε, τελικά η Alfa Romeo δεν θα προχωρούσε στην παραγωγή της Stelvio.

Η ανάρτησή της Stelvio είναι σφιχτή και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους.

Η ανάρτησή της Stelvio είναι σφιχτή και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


What is new
- Κινητήρας 2,0 λτ. turbo με 280 ίππους
- Καίει 10,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 62.200 ευρώ

Τα πράγματα δείχνουν πως η ιταλική εταιρεία βρίσκεται σε σωστό δρόμο και μετά την Giulia έρχεται με την Stelvio να δηλώσει το παρών απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό παρουσιάζοντας μοντέλα αφενός απολαυστικά στο δρόμο, αφετέρου γαρνιρισμένα με την κλασική σαγηνευτική ιταλική σχεδίαση.

Κινητήρας - επιδόσεις: Πας εξαιρετικά γρήγορα χωρίς να το αντιληφθείς…
Λίγο το ότι πατάει καλά στο δρόμο, λίγο το ότι έχει καλή ηχομόνωση, λίγο το ότι το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση, λίγο τα 280 άλογα, και χωρίς να το καταλάβεις, ξαφνικά έχεις βρεθεί να κινείσαι σε ταχύτητες αρκετά πάνω από τα νόμιμα όρια. Πιο αναλυτικά, κάτω από το καπό της Stelvio βρίσκεται ένας 2λιτρος turbo βενζινοκινητήρας που είναι γραμμικός σε λειτουργία, έχει πολύ δύναμη σε όλο το φάσμα και συνεργάζεται εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο της ZF (8 σχέσεων). Το αποτέλεσμα είναι το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,8 δλ., και τα 60-100 και 80-10 με kickdown να ολοκληρώνονται σε 3,3 και 3,9 δλ. αντίστοιχα. Εξαιρετικά δηλαδή… Όσο τέλος για την κατανάλωση; Υπολογίστε 10,8 λτ./100 χλμ., αν και νομίζουμε πως αν πρόκειται να δώσεις 70.300 ευρώ να την αποκτήσεις, το νούμερο αυτό δεν έχει σημασία. 

Εσωτερικό - Χώροι: Ποιοτική και ξεχωριστή
Το εσωτερικό της Stelvio έχει μοντέρνα και οδηγοκεντρική σχεδίαση, καλή ποιότητα κατασκευής με ελάχιστες ατέλειες και καλούς χώρους.

Οδική συμπεριφορά: Μπορεί ένα SUV να πηγαίνει σαν GTI;
Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι: Ναι, μπορεί! Η βενζινοκίνητη Alfa Romeo Stelvio σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, με το που θα πατήσεις το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα πάνω στο τιμόνι της. Η ανάρτησή της είναι σφιχτή και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους, η τετρακίνηση δουλεύει γρήγορα, αποτελεσματικά και θυμίζοντας ενίοτε κάτι από πίσω κίνηση, ενώ τέλος το τιμόνι είναι γρήγορο και σε ενημερώνει συνεχώς για το που κοιτάνε οι τροχοί. Με λίγα λόγια, πίσω από το τιμόνι της θα απολαύσεις κάθε κλειστή βουνίσια διαδρομή, ενώ στον αυτοκινητόδρομο θα πας σαν υπερταχεία… Φυσικά, όλα τα παραπάνω έχουν το τίμημά τους, ωστόσο θεωρούμε πως δεν θα ενοχληθείς που είναι λίγο σφικτή στην πόλη, ή ότι το τιμόνι της κόβει λίγο και άρα θα κάνεις περισσότερες μανούβρες. 

Η άποψή μας
Αν οι επιδόσεις και η σπορ αίσθηση βρίσκονται πρώτες στην λίστα σου, τότε η βενζινοκίνητη Stelvio έχει νόημα απέναντι στην επίσης πολύ καλή και αρκετά φθηνότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση.

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και αίσθηση
- Tιμή, αίσθηση πεντάλ φρένου

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN