Υπήρξε σχέδιο να τοποθετηθεί στο νέο BMW i8 ένας V12 ή ένας V10, αλλά τελικά οι μηχανικοί της φίρμας αποφάσισαν ότι η πιο ταιριαστή λύση είναι ο 1.500άρης 3κύλινδρος διπλό turbo.

Μπορεί η μηχανική ομάδα της BMW να ήθελε έναν 6κύλινδρο για το i8, που θα συνδυαζόταν με τον ηλεκτροκινητήρα, τελικά όμως κατέληξε στον 3κύλινδρο 1,5 λτ. διπλό turbo.

Η «ιστορία» του BMW i8...

3.712 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2013

Η BMW δεν είχε αποφασίσει εξαρχής τον 3κύλινδρο 1,5 λτ. μαζί με ηλεκτροκινητήρα για το i8, αλλά υπήρξαν ιδέες, όπως ένας V10 ή ένας V8, μέχρι να καταλήξουν οι μηχανικοί της στο εν λόγω υβριδικό μηχανικό σύνολο.


Ford: ΝΕΑ εποχή Service & ανέπαφων υπηρεσιών. Και με Bonus πιστότητας!

Σύμφωνα με πληροφορίες, η βαυαρική φίρμα για το νέο supercar της, που παρουσίασε στη Φρανκφούρτη, θέλησε να «δοκιμάσει» αρκετά μηχανικά σύνολα, ώστε να βρει το πιο κατάλληλο.

Αρχικά, υπήρξε το σχέδιο για έναν V12 ή έναν V10, όμως κάτι τέτοιο απορρίφθηκε αμέσως, καθώς είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρος και δεν συμβαδίζει με τη νέα φιλοσοφία που εκφράζει το i8. Ύστερα, οι μηχανικοί «έβαλαν στο τραπέζι» προτάσεις για ένα V8 ή ένα 6κύλινδρο μοτέρ, που θα συνδύαζαν με τον ηλεκτροκινητήρα, όμως αντιμετώπισαν διάφορα ζητήματα με το σύστημα ψύξης και τελικά η ιδέα δεν προχώρησε.

Αντιθέτως, αποφάσισαν ότι η πιο ταιριαστή λύση για το i8 είναι ο 1.500άρης 3κύλινδρος διπλό turbo κινητήρας, που θα «συνεργάζεται» με τον ηλεκτροκινητήρα των 131 ίππων, προκειμένου το εν λόγω μοντέλο να αποδίδει συνδυαστικά 362 ίππους και 570 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα, το i8 ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4 δλ., ενώ καταναλώνει κατά μέσο όρο 2,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει CO2 59 γρ./χλμ.

Tags: BMW, BMW i8