Θα μπορούσαμε να γράφουμε με τις ώρες για τα τεχνολογικά συστήματα του νέου Audi A8, για τα «video wall» στο εσωτερικό, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την πολυτέλεια των υλικών κατασκευής, τα matrix led φώτα με το απίστευτο παιχνίδι που κάνουν όταν πατάς το κουμπί να κλειδώσεις ή ξεκλειδώσεις το μοντέλο, τα καθίσματα που κάνουν μασάζ ακόμα και στις πατούσες των ποδιών, μέχρι και το σύστημα των 48 Volt που διαθέτει προκειμένου να έχουν ενέργεια όλα τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, εκεί όμως που θα σταθούμε είναι στην τεχνητή νοημοσύνη που διαθέτει. Όπως φαίνεται μέσω αυτής απέσπασε την πρώτη θέση στην ψηφοφορία του Best Car ως το πιο προηγμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο της χρονιάς. Η Audi το ονομάζει και ως πιλότο κυκλοφοριακής συμφόρησης και ουσιαστικά είναι ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης (επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει μόνο του) που αναλαμβάνει την οδήγηση με ταχύτητα έως και 60 χλμ./ ώρα σε αυτοκινητόδρομους, με το σύστημα να ενεργοποιείται με το πλήκτρο AI που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.
Αν πω ότι βαρεθηκα τις τεχνολογικές "υπερβολές" και προτιμώ πιο "προσγειωμένο" εξοπλισμό, σίγουρα θα γελάσουν πολλοί. Κάποια συστήματα ασφαλείας είναι πιο χρήσιμα και θα τα ήθελα (για κάθε αυτοκίνητο), όπως το φρενάρισμα πριν απο καποιο ξαφνικό εμπόδιο ή άνθρωπο. Ας συμμετέχουμε στην οδήγηση, αν και βαθμιαία πάμε προς την αντίθετη κατευθυνση. Αρκούμαι σε αξιοπιστία, οικονομία, οδικη συμπεριφορά, χώρους .
Αν πω ότι βαρεθηκα τις τεχνολογικές "υπερβολές" και προτιμώ πιο "προσγειωμένο" εξοπλισμό, σίγουρα θα γελάσουν πολλοί. Κάποια συστήματα ασφαλείας είναι πιο χρήσιμα και θα τα ήθελα (για κάθε αυτοκίνητο), όπως το φρενάρισμα πριν απο καποιο ξαφνικό εμπόδιο ή άνθρωπο. Ας συμμετέχουμε στην οδήγηση, αν και βαθμιαία πάμε προς την αντίθετη κατευθυνση. Αρκούμαι σε αξιοπιστία, οικονομία, οδικη συμπεριφορά, χώρους .