Κινητήρες-Επιδόσεις: X1 πιο γρήγορη, Tiguan πιο οικονομικό
59.182 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2016)
Η X1 της δοκιμής μας διαθέτει τον 2λιτρο TwinPower Turbo diesel κινητήρα της BMW, με 190 άλογα ισχύος και κυρίως, 400 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. (υπάρχει και η έκδοση xDrive18d με 150 άλογα και 330 Nm ροπής). Χάρη στο εξαιρετικό 8τάχυτο Steptronic κλασικό αυτόματο κιβώτιο (με μετατροπέα ροπής), αλλά και την Sport επιλογή του συστήματος παραμετροποίησης (υπάρχει ακόμη Comfort και Eco Pro), η X1 ξεχωρίζει για τις επιδόσεις της και τη συνολική απόδοσή της.
Το Tiguan «φοράει» τον 2,0 TDI πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 150 άλογα και 340 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. (υπάρχει και έκδοση με 190 άλογα και 400 Nm ροπής στις 1.900 σ.α.λ.). Η τετρακίνητη έκδοση του Tiguan συνδυάζεται αποκλειστικά με 7άρι DSG ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που εντυπωσιάζει με την ταχύτητα και την ομαλότητα στις εναλλαγές των σχέσεων (υπάρχουν και εδώ paddles στο τιμόνι). Πιο βαρύ και με λιγότερα άλογα το μοντέλο, που είχαμε στη διάθεσή μας, είναι λογικό να εμφανίζεται πιο ράθυμο στις επιδόσεις, ακόμα και στην πιο sport επιλογή του συστήματος παραμετροποίησης. Ωστόσο είναι ιδιαίτερα πολιτισμένο σε λειτουργία και οικονομικό σε κατανάλωση. Η μέση τιμής της τελευταίας ήταν στα 7,6 λτ./100 χλμ., όταν η τιμή της X1 ήταν 8,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο στις οικονομικές επιλογές των συστημάτων παραμετροποίησης, τα παραπάνω νούμερα κατεβαίνουν έως και 0,9-1,0 λτ./100 χλμ. Ιδιαίτερα χαμηλές είναι οι εκπομπές CO2 της X1 xDrive20d (128 γρ./χλμ.) σε αντίθεση με αυτές του Tiguan, που είναι στα 147 γρ./χλμ. και δεν του επιτρέπουν την είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.
Απο ποτε εγινε το vw tiguan μοντελο της premium κατηγοριας και δεν το καταλαβα?Ποιος το ορισε σε αυτο το επιπεδο και γιατι?Δηλαδη εχει το ιδιο κοινο που απευθυνεται και το bmw x1?
Μηπως επειδη η τιμη του ειναι υψηλη?Ουτε στο ελαχιστο αυτοκινητο του λαου...αυτη ειναι η ονομασια της vw...δεν μπορει να σταθει στον χωρο οσο και να το θελουν καποιοι.Τοτε με αυτη την λογικη γιατι δεν τοποθετουμε στον ιδιο κυκλο και τον ιδρυτη της κατηγοριας παγκοσμιος toyota rav4?
Μηπως του λειπει το ονομα,το ιματζ του κορυφαιου στον πλανητη κατασκευαστη,το επιπεδο πωλησεων που τον φερνει νικητη σε καθε αγορα,η αξιοπιστια ποιοτητα και ασφαλεια του?Καπου νομιζω αρχιζει να τα μπερδευει σοβαρα το ολο θεμα!!
Ακριβως επειδη το ονομα της germanotsolia ειναι αυτοκινητο του λαου αρα κατι φτηνο μετριο χωρις ιδιαιτερη αξια και απευθυνομενο σε χαμηλα οικονομικα επιπεδα ανθρωπων αντιστοιχα της dacia-seat-skoda στην ταξη και εκει δηλαδη που ειναι η αξια της και τιποτα παρα πανω δεν εχει καμια θεση στο συγκεκριμενο τεστ ενα vw οσο σπρωξιμο και να τρωει για να βγει πρωτη μουρη.
Audi-mercedes-lexus-infiniti-volvo-jaguar ειναι αυτα που θα βαλω διπλα σε bmw και αυτα περιμενα στο παρον τεστ να δω οχι τον τελευταιο τροχο της αμαξης που αντιπροσωπευει το λογοτυπο vw!!
@φίλε πειραιώτη σου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα,τα λογικά σου xάνεις με το autotriti,τομέχω πεί 1000000 φορές ότι πατρονάρουν το σαπισμένο γκρούπ γιατί από αυτό ζούνε,ξέρεις πόσε ςφορές με έχουν λογοκρίνει και μου έχουν αλλάξει και το νόημα των φράσεων από αυτά που τους έχω γράψει;πάρα πολλές φορές μόλις τους κατηγορήσω το γκρουπ vw,αλλά να συγχωράνε που δεν είανι Αμερική εδώ να τους τραβήξω μια ξεγυρισμένη μύνηση για λογοκρισία και παράφραση κειμένου να τους πάρω και τα σώβρακα,μαζί σου είμαι φίλε για αυτά που τους γράφεις,για να δούμε θα το περάσουνε το δικό μου από τον φόβο των Ιουδαίων.
@germanotsolias πρωτον λεγεται αουρις και γιαρις και δυτερον είναι παγκοσμίως νο1 η τουοτα σε πωλήσεις αν εξαιρέσεις φετος το ότι καταστραφηκε το εργοστασιο από σεισμούς και πυρκαγιες....αντε γειααα
@Πειραιωτης:VW πραγματι σημαινει αμαξι του λαου,αλλα αν δεις το λαο της ευρωπης ειναι ολοι με master και ακριβα πουκαμισα,οποτε δε μπορει η vw να τους πουλαει Γιαουρις...Μονο ο Ελληναρας αγοραζει Γιαουρις...
Για αυτόν που αναφέρει το RAV επειδή κάποια στιγμή το σκεφτόμουν αλλά το απέρριψα διότι 2l μηχανή έχει 19kgm ροπή που το θεώρησα κοροιδία για τα σημερινά δεδομένα μηχανών.Το Tiguan με 1400cc έχει 25kgm!!!!!!!
Σαπισμένο γκρουπ η VW ....;;Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί με Bugatti,Lamborghini,Porsche,Bentley και χαζεύουμε κανένα αντρικό αμάξι στα βίντεο γιατί με κάτι i8,tesla και 30ιντσα ταμπλό-οθόνες γελάει ο πλανήτης.
Ρε απίστευτοι τι συγκρίσεις είναι αυτές;; Αλεξίου vs Θώδης;; Για να μας πείτε τι; πόσο βελτιώθηκε η Θώδη, ή πόσο σκάρτεψε η Αλεξίου; Πάρτε το χαμπάρι, δεν απευθύνεστε πια σε αδιάβαστους νεόπλουτους της δεκαετίας του '90.
Απο ποτε εγινε το vw tiguan μοντελο της premium κατηγοριας και δεν το καταλαβα?Ποιος το ορισε σε αυτο το επιπεδο και γιατι?Δηλαδη εχει το ιδιο κοινο που απευθυνεται και το bmw x1? Μηπως επειδη η τιμη του ειναι υψηλη?Ουτε στο ελαχιστο αυτοκινητο του λαου...αυτη ειναι η ονομασια της vw...δεν μπορει να σταθει στον χωρο οσο και να το θελουν καποιοι.Τοτε με αυτη την λογικη γιατι δεν τοποθετουμε στον ιδιο κυκλο και τον ιδρυτη της κατηγοριας παγκοσμιος toyota rav4? Μηπως του λειπει το ονομα,το ιματζ του κορυφαιου στον πλανητη κατασκευαστη,το επιπεδο πωλησεων που τον φερνει νικητη σε καθε αγορα,η αξιοπιστια ποιοτητα και ασφαλεια του?Καπου νομιζω αρχιζει να τα μπερδευει σοβαρα το ολο θεμα!!
Ακριβως επειδη το ονομα της germanotsolia ειναι αυτοκινητο του λαου αρα κατι φτηνο μετριο χωρις ιδιαιτερη αξια και απευθυνομενο σε χαμηλα οικονομικα επιπεδα ανθρωπων αντιστοιχα της dacia-seat-skoda στην ταξη και εκει δηλαδη που ειναι η αξια της και τιποτα παρα πανω δεν εχει καμια θεση στο συγκεκριμενο τεστ ενα vw οσο σπρωξιμο και να τρωει για να βγει πρωτη μουρη. Audi-mercedes-lexus-infiniti-volvo-jaguar ειναι αυτα που θα βαλω διπλα σε bmw και αυτα περιμενα στο παρον τεστ να δω οχι τον τελευταιο τροχο της αμαξης που αντιπροσωπευει το λογοτυπο vw!!
@φίλε πειραιώτη σου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα,τα λογικά σου xάνεις με το autotriti,τομέχω πεί 1000000 φορές ότι πατρονάρουν το σαπισμένο γκρούπ γιατί από αυτό ζούνε,ξέρεις πόσε ςφορές με έχουν λογοκρίνει και μου έχουν αλλάξει και το νόημα των φράσεων από αυτά που τους έχω γράψει;πάρα πολλές φορές μόλις τους κατηγορήσω το γκρουπ vw,αλλά να συγχωράνε που δεν είανι Αμερική εδώ να τους τραβήξω μια ξεγυρισμένη μύνηση για λογοκρισία και παράφραση κειμένου να τους πάρω και τα σώβρακα,μαζί σου είμαι φίλε για αυτά που τους γράφεις,για να δούμε θα το περάσουνε το δικό μου από τον φόβο των Ιουδαίων.
@germanotsolias πρωτον λεγεται αουρις και γιαρις και δυτερον είναι παγκοσμίως νο1 η τουοτα σε πωλήσεις αν εξαιρέσεις φετος το ότι καταστραφηκε το εργοστασιο από σεισμούς και πυρκαγιες....αντε γειααα
@Πειραιωτης:VW πραγματι σημαινει αμαξι του λαου,αλλα αν δεις το λαο της ευρωπης ειναι ολοι με master και ακριβα πουκαμισα,οποτε δε μπορει η vw να τους πουλαει Γιαουρις...Μονο ο Ελληναρας αγοραζει Γιαουρις...
πολυ κομπλεξ ρε παιδι μου γιατι τα σπαι το νεο τιγκουαν
Για αυτόν που αναφέρει το RAV επειδή κάποια στιγμή το σκεφτόμουν αλλά το απέρριψα διότι 2l μηχανή έχει 19kgm ροπή που το θεώρησα κοροιδία για τα σημερινά δεδομένα μηχανών.Το Tiguan με 1400cc έχει 25kgm!!!!!!!
Σαπισμένο γκρουπ η VW ....;;Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί με Bugatti,Lamborghini,Porsche,Bentley και χαζεύουμε κανένα αντρικό αμάξι στα βίντεο γιατί με κάτι i8,tesla και 30ιντσα ταμπλό-οθόνες γελάει ο πλανήτης.
Ρε απίστευτοι τι συγκρίσεις είναι αυτές;; Αλεξίου vs Θώδης;; Για να μας πείτε τι; πόσο βελτιώθηκε η Θώδη, ή πόσο σκάρτεψε η Αλεξίου; Πάρτε το χαμπάρι, δεν απευθύνεστε πια σε αδιάβαστους νεόπλουτους της δεκαετίας του '90.