Ελαφρύτερη και ισχυρότερη, η BMW X1 xDrive20d είναι πιο σβέλτη σε επιδόσεις.

O 2λιτρος turbodiesel του VW Tiguan είναι διαθέσιμος τόσο με 150, όσο και με 190 ίππους. Το ίδιο συμβαίνει με τον κινητήρα της BMW X1.

Κινητήρες-Επιδόσεις: X1 πιο γρήγορη, Tiguan πιο οικονομικό

59.182 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2016)

Η X1 της δοκιμής μας διαθέτει τον 2λιτρο TwinPower Turbo diesel κινητήρα της BMW, με 190 άλογα ισχύος και κυρίως, 400 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. (υπάρχει και η έκδοση xDrive18d με 150 άλογα και 330 Nm ροπής). Χάρη στο εξαιρετικό 8τάχυτο Steptronic κλασικό αυτόματο κιβώτιο (με μετατροπέα ροπής), αλλά και την Sport επιλογή του συστήματος παραμετροποίησης (υπάρχει ακόμη Comfort και Eco Pro), η X1 ξεχωρίζει για τις επιδόσεις της και τη συνολική απόδοσή της. 

Το Tiguan «φοράει» τον 2,0 TDI πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 150 άλογα και 340 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. (υπάρχει και έκδοση με 190 άλογα και 400 Nm ροπής στις 1.900 σ.α.λ.). Η τετρακίνητη έκδοση του Tiguan συνδυάζεται αποκλειστικά με 7άρι DSG ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που εντυπωσιάζει με την ταχύτητα και την ομαλότητα στις εναλλαγές των σχέσεων (υπάρχουν και εδώ paddles στο τιμόνι). Πιο βαρύ και με λιγότερα άλογα το μοντέλο, που είχαμε στη διάθεσή μας, είναι λογικό να εμφανίζεται πιο ράθυμο στις επιδόσεις, ακόμα και στην πιο sport επιλογή του συστήματος παραμετροποίησης. Ωστόσο είναι ιδιαίτερα πολιτισμένο σε λειτουργία και οικονομικό σε κατανάλωση. Η μέση τιμής της τελευταίας ήταν στα 7,6 λτ./100 χλμ., όταν η τιμή της X1 ήταν 8,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο στις οικονομικές επιλογές των συστημάτων παραμετροποίησης, τα παραπάνω νούμερα κατεβαίνουν έως και 0,9-1,0 λτ./100 χλμ. Ιδιαίτερα χαμηλές είναι οι εκπομπές CO2 της X1 xDrive20d (128 γρ./χλμ.) σε αντίθεση με αυτές του Tiguan, που είναι στα 147 γρ./χλμ. και δεν του επιτρέπουν την είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MERCEDES NEW RANGE
OPEL