Εσείς ποια άλλη συνήθεια βλέπετε να κόβετε με την ηλεκτροκίνηση; Και τελικά τι θα σας λείψει και τι όχι από όσα κάνετε σήμερα;

Εσείς ποια άλλη συνήθεια βλέπετε να κόβετε με την ηλεκτροκίνηση; Και τελικά τι θα σας λείψει και τι όχι από όσα κάνετε σήμερα;

Τι θα ξεχάσεις όταν οδηγείς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο

16139 Επισκέψεις στο άρθρο

Η ηλεκτροκίνηση είναι εδώ και μαζί της φέρνει και αλλαγές στις συνήθειές μας και στον τρόπο που οδηγούμε. Ποιες είναι οι τρεις πρώτες που μας έρχονται στο μυαλό; Ποιες άλλες σκέφτεστε εσείς;

AUTOPLUS ACCESSORIES A.E.E.E.E.
ΕΛΑΣΥΝ Α.Ε.Ε Εμπορική & Τεχνική Εταιρία

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

- Με φορτιστή, τέλος το πρατήριο
- Τέλος ο θόρυβος, ήσυχη κύλιση -  οδήγηση
- "Στρώσιμο" κινητήρα, τέλος.
-  Έλεγχος,  μόνο φρένα & λάστιχα

Ποια είναι η γνώμη σου για την ηλεκτροκίνηση; Είναι κοντά ή μακριά, ακόμη;

Η ηλεκτροκίνηση δεν θα μεταμορφώσει μόνο τα αυτοκίνητα αλλά και τον τρόπο που οδηγούμε. Θα φέρει νέες συνήθειες και θα κόψεις παλιές. Ποιες είναι οι τρεις πρώτες που θα δούμε ξεχάσουμε όμως με την αλλαγή σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα;
 
3. Το πρατήριο. Παρότι προφανές, δεν μπορεί κανείς να παραλείψει το ότι όχι μόνο θα σταματήσουμε να πηγαίνουμε σε πρατήρια καυσίμων, αλλά θα ξεχάσουμε και τι είναι. Η φόρτιση θα γίνεται στο δρόμο, όπου παρκάρουμε, με φορτιστές που θα χρεώνουν επί τόπου μέσω εφαρμογής στο κινητό ή μέσω ανέπαφης κάρτας. Επειδή όμως το πρατήριο δεν είναι μόνο για καύσιμα, κάποιες υπηρεσίες θα περάσουνε σε άλλα καταστήματα, όπως η αγορά υγρών, πλυστικών και αξεσουάρ, ενώ για άλλες, όπως το φούσκωμα των ελαστικών, είναι θέμα χρόνου να ενσωματωθεί στη ζάντα και να γίνεται μόνο του. Θα μείνουν φυσικά τα πλυντήρια για να πλένουμε.

2. Το στρώσιμο. Αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο και για καμιά 1000 χιλιόμετρα το πας με προοδευτική αύξηση του φορτίου, δεν γκαζώνεις απότομα, δεν σανιδώνεις, δεν φρενάρεις απότομα και γενικά αφήνεις τα κινούμενα μέρη του κινητήρα και τα φρένα, να γνωρίσουν το ένα το άλλο, να ταιριάξουν και να πάρουν το τελικό τους σχήμα πριν αρχίσεις να στροφάρεις και να πιέζεις. Στα ηλεκτρικά δεν υπάρχει λόγος για στρώσιμο. Τουλάχιστον όχι στον κινητήρα, αφού τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν μόνο ένα κινούμενο μέρος. Παρόλα αυτά υπάρχουν μηχανικά μέρη, κιβώτια και διαφορικά που κινούνται και θέλουν λίγο «περπάτημα» πριν πιεστούν. Πιο σημαντικά, θα πρέπει και στα ηλεκτρικά να «στρώσουμε» τα φρένα και τα καινούργια λάστιχα πρέπει να χάσουν την γλιστερή τους «κόλλα» από το καλούπι τους πριν τα εμπιστευτούμε πλήρως. Έτσι μπορεί μεν να μην «στρώνουμε» κινητήρα, αλλά καμιά 500αριά χιλιόμετρα χαλαρά θα τα κάνουμε.

1. Το φρενάρισμα. Όσο περίεργο και αν ακούγεται, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα φρενάρουν τελείως διαφορετικά από τα συμβατικά. Στην προσπάθειά τους να ανακτήσουν όλη την ενέργεια που έχει ένα αυτοκίνητο όταν κινείται, θα βάζουν τις γεννήτριες να επιβραδύνουν το αυτοκίνητο, όσο πιο απότομα γίνεται για γρήγορο φρενάρισμα, και μόνο αν υπάρχει επιτακτική ανάγκη θα επεμβαίνουν τα φρένα. Η ανάκτηση ενέργειας είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό που κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φιλικά προς το περιβάλλον, αφού αν αυτή η ενέργεια χαθεί, σημαίνει πως κάθε χιλιόμετρο που διανύουν οφείλεται σε ενέργεια που παράγεται σε κάποιο εργοστάσιο, και άρα στοιχίζει σε χρήμα και σε διοξείδιο του άνθρακα.