Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καίει παραπάνω το παλιό μου diesel σε σχέση με καινούριο hybrid;

 Σχολιάστε 
13.236 Επισκέψεις στο άρθρο
Diesel 10ετίας VS hybrid καινούριο

Diesel 10ετίας VS hybrid καινούριο

- Συγκρίνουμε Nissan Qashqai diesel του 2011 με καινούριο υβριδικό
- 900 ευρώ λιγότερα το χρόνο καίει το υβριδικό e-power
- 10,4 κατανάλωση το diesel στην πόλη, 5,3 το hybrid e-power
- 1,2 λτ. παραπάνω καίει το hybrid σε ταξίδι

Συγκρίνουμε Nissan Qashqai diesel του 2011 με καινούριο υβριδικό

Το SUV που έχει πουλήσει όσο κανένα άλλο στην ελληνική αγορά είναι το Nissan Qashqai. Μάλιστα στην πλειοψηφία του πούλησε ως diesel, ωστόσο από την τελευταία του γενιά «κόπηκε» η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του και πλέον είναι διαθέσιμο είτε ως mild hybrid ή στην εξελιγμένη full hybrid έκδοση E-Power

Όπως καταλαβαίνετε κάποιοι που αγόρασαν πριν 10 και βάλε χρόνια ένα Qashqai και θέλουν να το αντικαταστήσουν αλλά και να έχουν την ίδια οικονομία με πριν έρχονται αντιμέτωποι με ένα σημαντικό ερώτημα: τι κερδίζουν και τι χάνουν επιλέγοντας και πάλι το Qashqai που ξέρουν και εμπιστεύονται, αλλά αυτήν τη φορά το e-Power; 

900 ευρώ λιγότερα το χρόνο καίει το υβριδικό e-Power

Πάμε λοιπόν να δούμε πόσο καίνε τα δύο μοντέλα σε πραγματικές συνθήκες, όπως τις κατέγραψε το Test Center του AutoΤρίτη, συγκρίνοντας το δικίνητο Qashqai 1,5 dCi του 2011 με τους 115 ίππους με το full hybrid e-Power με τα 190 άλογα.
Συνολικά λοιπόν τα ετήσια κόστη για καύσιμα διαμορφώνονται σε:

  • Nissan Qashqai e-Power 2023, 1.998 ευρώ
  • Nissan Qashqai diesel 2011, 2.917 ευρώ
Ας δούμε αναλυτικότερα τι ισχύει σε κάθε διαδρομή, ώστε ανάλογα και των δικών σας υποχρεώσεων να ξέρετε τι ισχύει.

10,4 λτ. κατανάλωση το diesel στην πόλη, 5,3 λίτρα το e-Power

Μετά τις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε το στοιχείο που προκαλεί τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι η κατανάλωση του diesel Qashqai μέσα στην πόλη, η οποία καταγράφηκε στα 10,4 λτ./100 χλμ.. Σχεδόν διπλάσια δηλαδή από αυτή του υβριδικού Qashqai e-Power, που μετρήθηκε στα 5,3 λτ./100 χλμ.. Αυτό που έχει σημασία εδώ, είναι ότι στην ίδια ακριβώς διαδρομή, με ίδιες συνθήκες, το diesel έκαψε τα διπλά από το hybrid e-Power, σε συνθήκες πόλης.

Έτσι, ακόμα και παρά την χαμηλότερη τιμή του πετρελαίου, οδηγώντας 15.000 χλμ. το χρόνο με ένα μεταχειρισμένο diesel θα ξοδέψετε 2.402 ευρώ, ενώ με το e-Power 1.391 ευρώ, δηλαδή μείον 1.010 ευρώ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
EURO NCAP 2024 BIG VANS