Εξαιρετικό φιλτράρισμα με το φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER
Το φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER WK 11 051 σε ποιότητα 100% αρχικού εξοπλισμού για επαγγελματικά οχήματα προσφέρει πολύ υψηλή απόδοση διαχωρισμού σωματιδίων και είναι ιδανικά εξοπλισμένο για μελλοντικές απαιτήσεις φιλτραρίσματος.
Οι σύγχρονοι κινητήρες με τις πολύ υψηλές πιέσεις έγχυσης αποτελούν πρόκληση για τα φίλτρα καυσίμου ντίζελ των επαγγελματικών οχημάτων. Η προστασία των πολύπλοκων εξαρτημάτων που μεταφέρουν ντίζελ, όπως η αντλία υψηλής πίεσης και οι εγχυτήρες, από τη φθορά λόγω τριβής σημαίνει αυξημένες απαιτήσεις όσον αφορά, για παράδειγμα, το φιλτράρισμα σωματιδίων. Η τελευταία γενιά φίλτρων καυσίμου της MANN-FILTER, προστατεύει αποτελεσματικά αυτά τα σύγχρονα συστήματα έγχυσης από τη μόλυνση και τη φθορά απορροφώντας ακόμη και τα πιο μικρά σωματίδια. Αυτό αυξάνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων του συστήματος, αποφεύγοντας έτσι τις διακοπές λειτουργίας.
Υψηλή απόδοση διαχωρισμού χάρη στο νέο μέσο φίλτρου MULTIGRADE F-MB 2000
Με βάση το δοκιμασμένο μέσο φιλτραρίσματος καυσίμου MULTIGRADE F-MB 333, το οποίο έχει καθιερωθεί ως το πρότυπο για φίλτρα υψηλής απόδοσης στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων τα τελευταία χρόνια, οι ειδικοί της κορυφαίας παγκοσμίως εταιρείας φιλτραρίσματος MANN-HUMMEL ανέπτυξαν ένα νέο μέσο φιλτραρίσματος, το MULTIGRADE F-MB 2000, το οποίο προσφέρει απόδοση διαχωρισμού 99,95 τοις εκατό έως και μέγεθος σωματιδίων τεσσάρων μικρομέτρων. Για λόγους σύγκρισης: Τα σωματίδια αυτά είναι έως και 18 φορές μικρότερα από το πλάτος μιας ανθρώπινης τρίχας. Αυτό το νέο μέσο φιλτραρίσματος χρησιμοποιείται στο φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER WK 11 051 και διασφαλίζει ότι 9.995 από τα 10.000 σωματίδια που ρέουν παρακρατούνται.
Μέσο φίλτρου πολλαπλών στρώσεων
Αυτή η εξαιρετική ικανότητα διαχωρισμού ακόμη και των πιο μικρών σωματιδίων επιτυγχάνεται χάρη στη δομή τριών στρωμάτων του μέσου φίλτρου. Το πρώτο στρώμα είναι κατασκευασμένο από συνθετικές ίνες και συγκρατεί τα μεγάλα σωματίδια για να προστατεύει τα επόμενα στρώματα και, επομένως, να εξασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής για το φίλτρο. Το μεσαίο στρώμα εξασφαλίζει το διαχωρισμό των λεπτών σωματιδίων μεγέθους έως και μερικών μικρομέτρων χάρη στη χρήση ινών γυαλιού ενσωματωμένων σε μήτρα κυτταρίνης. Το κατώτερο στρώμα καθαρής κυτταρίνης σταθεροποιεί τη σύνθετη δομή του μέσου και συγκρατεί τα τελευταία σωματίδια, ώστε το σύστημα ψεκασμού να τροφοδοτείται με καύσιμο που έχει καθαριστεί άριστα.
Η MANN-HUMMEL έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή αυτού του εξαιρετικά αποδοτικού φίλτρου καυσίμου για διάφορους κατασκευαστές οχημάτων. Στο aftermarket, το MANN-FILTER WK 11 051 είναι διαθέσιμο για τα Renault Trucks και για τα Volvo Bus και Trucks. Τα υλικά στεγανοποίησής του είναι ανθεκτικά, δοκιμασμένα και ιδανικά κατάλληλα για τις συνήθεις παραλλαγές ντίζελ και βιοντίζελ, καθώς και για τα νέα συνθετικά καύσιμα ντίζελ, όπως το HVO. Διαθέτουν τις σχετικές εγκρίσεις OE και εξασφαλίζουν μόνιμη συγκράτηση και πλήρη στεγανοποίηση του φίλτρου. Το HVO (υδρογονωμένα φυτικά έλαια) είναι ένα συνθετικό ντίζελ που παράγεται από καταλυτική αντίδραση φυτικών ελαίων ή ζωικών λιπών με υδρογόνο (υδρογόνωση) και χρησιμοποιείται ήδη ως συστατικό ανάμειξης στο τυποποιημένο ντίζελ ή ακόμη και σε καθαρή μορφή σε ορισμένες χώρες.
Προστασία χωρίς φθορά
Για να αποκτήσει το φίλτρο καυσίμου ακόμη καλύτερη προστασία από τη διάβρωση, χρησιμοποιείται μια εν θερμώ αλουμινένια επίστρωση αντί της συμβατικής επίστρωσης ψευδαργύρου σε ορισμένα μεταλλικά εξαρτήματα. Αυτό βελτιώνει τη χημική αντοχή, ιδίως στα καύσιμα βιοντίζελ, και προστατεύει από το σχηματισμό επικαθίσεων καθώς και από την αυξημένη φθορά στα μπεκ του συστήματος ψεκασμού. Για να λειτουργούν τα επαγγελματικά οχήματα αξιόπιστα και αποδοτικά για μεγάλο χρονικό διάστημα, τα φίλτρα καυσίμου πρέπει να αλλάζονται τακτικά στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής του οχήματος.