3 λόγοι για να βάλεις LPG
Επιλέγοντας το υγραέριο κίνησης για το αυτοκίνητό σου κερδίζεις σε οικονομία, αλλά φροντίζεις και για το περιβάλλον. Μάλιστα, με την σωστή επιλογή συστήματος και εγκαταστάτη θα δεις ότι τα έξοδα μετακίνησης σου θα μειωθούν στο μισό.

Βάζοντας LPG καταλαβαίνεις από τα πρώτα χιλιόμετρα καταλαβαίνεις σε πόσο μεγάλο βαθμό μειώνεται η κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη.
-ξοδεύεις τα μισά από την βενζίνη
-κρατάς καθαρό και τον κινητήρα σου
-διάλεξε σωστά εγκαταστάτη και σύστημα
Εσύ θα επέλεγες το υγραέριο για το αυτοκίνητο σου ή θα έψαχνες για κάποιο άλλο εναλλακτικό καύσιμο;
Τεράστια οικονομία
Από τα πρώτα χιλιόμετρα καταλαβαίνεις σε πόσο μεγάλο βαθμό μειώνεται η κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη, πράγμα απολύτως λογικό αφού τα συνολικά έξοδα μετακίνησης μειώνονται σε επίπεδα που φτάνουν το 50%!
Αν υπολογίσεις το παραπάνω σε σχέση με το κόστος εγκατάστασης ενός συστήματος LPG, διαπιστώνεις αμέσως ότι η απόσβεση πραγματοποιείται σε σύντομο χρονικό διάστημα, μετά από το οποίο αρχίζεις να έχεις καθαρό κέρδος, από τη στιγμή που έχεις «σβήσει» την παραπάνω δαπάνη μετατροπής.
Απόλυτα οικολογικό
Οι επιπτώσεις του καύσιμου LPG στο περιβάλλον είναι κατά πολύ μικρότερες από τις αντίστοιχες που έχουν παρατηρηθεί κατά τη χρήση βενζίνης.
Συγκεκριμένα, έχει υπολογιστεί πως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το LPG εκπέμπει ως και 12% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, μειωμένα επίπεδα μονοξειδίου του άνθρακα αλλά και 20 ως 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες, ανάλογα με τον τύπο κινητήρα.
Καθαρός κινητήρας
Σε αντίθεση με τη βενζίνη, το υγραέριο δεν περιέχει μόλυβδο, γεγονός το οποίο προσφέρει καθαρότερη και καλύτερη καύση. Αυτό, με τη σειρά του, μειώνει τις τριβές στα εσωτερικά μέρη του κινητήρα, παρέχοντας μεγαλύτερη μακροζωϊα.
Μοναδική προϋπόθεση για να ισχύσει το παραπάνω είναι να λαμβάνονται όλες οι απαραίτητες προφυλάξεις στο service του κινητήρα.
Όταν πας να το αλλάξεις πρόσεχε!
Σωστή επιλογή του συστήματος: Δεν «ταιριάζουν» όλα τα συστήματα LPG σε όλα τα είδη κινητήρων, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται από τους ειδικούς στο χώρο και τη μεγάλη εμπειρία τους. Θα πρέπει να ελεγχθεί λεπτομερώς το ποιο σύστημα ταιριάζει ακριβώς στο δικό σου μοντέλο αυτοκινήτου. Για να διευκολυνθείς σε αυτό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την «μαύρη λίστα», η οποία είναι ένας κατάλογος που έχει δημιουργήσει κάθε κατασκευαστής συστημάτων LPG και δείχνει σε ποια αυτοκίνητα ταιριάζει και σε ποια όχι, το σύστημα που κατασκευάζει.
Έμπειρος και εξειδικευμένος μετατροπέας: Η εμπειρία και τα υψηλά επίπεδα τεχνογνωσίας των τεχνικών που θα κάνουν τη μετατροπή παίζουν εξίσου σημαντικό, αν όχι σημαντικότερο, ρόλο στη σωστή τοποθέτηση και άριστη λειτουργία του συστήματος.
Καλή κατάσταση του κινητήρα: Ο κινητήρας θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (και) πριν τη μετατροπή καθώς αν υπάρχει το οποιοδήποτε πρόβλημα στη λειτουργία του, θα παρουσιαστούν δυσλειτουργίες και στην απόδοση του συστήματος LPG.
Πιστοποιημένη εγκατάσταση: Όλα τα μέρη ενός συστήματος LPG θα πρέπει να πιστοποιημένα, από το πιο μικρό ανταλλακτικό μέχρι και το κυριότερο «κομμάτι» του. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται ένα άριστο αποτέλεσμα.
Όχι δεν συμφέρει ή τουλάχιστο δεν συμφέρει τόσο ώστε να υποστεί κανείς την ταλαιπωρία της μετατροπής και τη συντήρηση διπλού συστήματος . Το γράφω αυτό εκ πείρας, μόλις το απεγκατέστησα μετά από 9 χρόνια χρήσης, με 13.000 χλμ περίπου ετησίως. Συμπέρασμα οικονομικό, κέρδος μόλις 920 ευρώ συνολικά στη διάρκεια των 9 ετών, εφόσον η υγραεριοκίνησή σου δεν παρουσιάσει σοβαρό πρόβλημα και χωρίς να υπολογίσουμε το κόστος απεγκατάστασης (100€) και την επαναφορά της άδειας κυκλοφορίας (40 ΚΤΕΟ + ; Δνση Μεταφορών) . Εννοείται δαπανάς και για βενζίνη, περίπου 40 ευρώ ανά 1400 με 1600 χλμ. Αν είσαι άτυχος και υποστείς δυσλειτουργίες λόγω lpg, τότε μπορεί να βρεθείς με έλλειμμα. Μην το εγκαταστήσετε, αρνητική εμπειρία.
Φυσικα και συμφερει και μιλαω εκ πειρας και με στοιχεια! Σε Α4 Β6 1.6 με 65000χλμ εβαλ κιτ της Lovato.To αυτοκινητο δουλευει το ιδιο με πριν και ακομα καλυτερα! Με αεριο επιασε τα 200χλμ.ωρα οπως και με την βενζινη και η μεση καταναλωση μετα απο 25000χλμ σε 1,5 χρονο ειναι 8,6λιτ/100χιλομετρα ή 6,7euro τα 100χλμ.Στα 25000χιλιομετρα εχω βαλει 1980 λιτρα αεριο και 58,5 λιτρα βενζινη! Δηλαδη 1547euro αεριο και 90euro βενζινη!Οσο για ζημιες, το αλλο με τον Τοτο το ξερετε;;;
Αυτα τα 90 ευρω για βενζινη μου εχουν κατσει στο στομαχι ρε παιδακι μου τι καις νερο.Ακου να δεις Αντωνη επειδη εγω καιω φυσικο αεριο που καιγεται πιο αργα απο το υγραεριο στους 20 μηνες που το εχω βαλει εχω δωσει για βενζινη 459 ευρω και για φυσικο αεριο 1186 ευρω και εχω κανει 27790 χιλιομετρα.Καθε μηνα βαζω 20 ευρω βενζινη εκτος απο τους καλοκαιρινους μηνες που βαζω 10.Γι"αυτο κανε τα 90 ευρω τουλαχιστον 390 γιατι τα παιδακια που ειναι μεσα στο σχολικο θα τα σκoτωσω ολα μαζι και την δασκαλα(βλεπε ανεκδοτο στο youtube ΑΜΑΝ κυνηγος-ψαρας).
Μία και μόνη παρατήρηση για το σχόλιο του "Αντώνη" : 58,5 λίτρα βενζίνης για 25.000 χλμ, δηλαδή 1 λίτρο για 427 χλμ ; no comments.