Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/2/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/2/2001

Λιγότεροι ρύποι με έκπτωση στη γραμμικότητα

Η τοποθέτηση "προκαταλύτη" στο μηχανικό σύνολο με τη χωρητικότητα των 1,6 λίτρων, σύμφωνα με την εταιρεία, δεν έχει επηρεάσει ούτε κατ' ελάχιστον την απόδοσή του. Ετσι η ανακοινώσιμη μέγιστη αποδιδόμενη ισχύς είναι 94 ίπποι στις 5.200 σ.α.λ. με 138 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας δείχνει να έχει απολέσει μέρος της ελαστικότητάς του, καθώς η απόδοσή του είναι ελαφρώς μειωμένη μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. περίπου. Από αυτές τις στροφές λειτουργίας και μετά, η εικόνα είναι γνώριμη με την ευστροφία να έχει τον πρώτο λόγο. Ωστόσο, οι σχέσεις μετάδοσης του κιβωτίου των ταχυτήτων δεν έχουν αλλάξει και η σχετικά μακριά τους κλιμάκωση αναγκάζει σε αλλεπάλληλες αλλαγές τον οδηγό κατά την κίνηση σε αστικό περιβάλλον. Στον ανοιχτό δρόμο, η γνώριμη καλή εικόνα του μηχανικού συνόλου είναι "παρούσα", με την άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού να έχουν τον πρώτο λόγο. Σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, οι απαιτήσεις του κινητήρα δεν έχουν αυξηθεί δραματικά. Κατά τη διάρκεια της συμβίωσής μας με το Grand Vitara 1,6, η μέση κατανάλωση καυσίμου ανά 100 χλμ. ήταν 10,4 λίτρα.


Αξιόμαχος παραμένει ο κινητήρας των 1,6 λίτρων, παρά την τοποθέτηση του προκαταλύτη που έχει στερήσει μέρος της ελαστικότητάς του.

 ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Grand Vitara 1,6
 Για τα μάτια της Ευρώπης...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Λιγότεροι ρύποι με έκπτωση στη γραμμικότητα