Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/6/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/6/2001

Εύστροφος κινητήρας με καλή ελαστικότητα  

H τετρακίνητη έκδοση κινείται από ένα νέο 16βάλβιδο 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο 1,6 λίτρων, το οποίο είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Η απόδοσή του σύμφωνα με την εταιρεία φτάνει τους 103 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τα 144 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του νέου αυτού κινητήρα είναι γραμμική και παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές. Στις μεσαίες στροφές εμφανίζεται πιο πρόθυμος, γεγονός που οφείλεται στην απόδοση της μέγιστης τιμής της ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Η ευστροφία του είναι αρκετά καλή και η απόδοσή του είναι ικανοποιητική ακόμα και σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Το αρνητικό του σημείο είναι ότι ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός κυρίως από τις μεσαίες στροφές και άνω. Ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει θετική αίσθηση και δε θα προβληματίσει σε απότομες αλλαγές.


O νέος 16βάλβιδος κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει σύμφωνα με τον κατασκευαστή 103 ίππους. Χαρακτηριστικά του είναι η πολύ καλή ελαστικότητα κυρίως στις μεσαίες στροφές και η ευστροφία του.

 ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Liana 1,6 4x4
 
Συνδυασμός πολλών χαρακτηριστικών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εύστροφος κινητήρας με καλή ελαστικότητα
Ανετο εσωτερικό - πρωτότυπη σχεδίαση ταμπλό
Υψηλά περιθώρια πρόσφυσης - σφιχτή ρύθμιση
Υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας