Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Περιοδικό - Test

Mitsubishi Lancer:
 
 Επιλογή με... συμφέρον
 

Ως κυριότερος εκπρόσωπος της Mitsubishi στη μικρομεσαία κατηγορία, το Lancer διατίθεται στην ελληνική αγορά εδώ και 2 περίπου δεκαετίες. Το 1992, δέχεται την πρώτη ριζική ανανέωση και έκτοτε, κυκλοφορεί στη χώρα μας σε σεντάν και στέισον βάγκον εκδόσεις, με κινητήρες 1,3, 1,5 και 1,6 λίτρων, με 75, 90 και 114 ίππους αντίστοιχα.Η δεύτερη ανανέωση του μοντέλου έρχεται το 1996, όπου το αμάξωμα αποκτά ακόμη περισσότερες καμπύλες και δανείζεται κάτι από την "αίγλη" του μεγαλύτερου "αδερφού" Carisma. Πλέον, διατίθεται αποκλειστικά με τους κινητήρες 1,3 και 1,6 λίτρων, ενώ πέρα από τις γνωστές πεντάθυρες σεντάν και στέισον βάγκον εκδόσεις, η Mitsubishi παρουσιάζει και μια στέισον βάγκον με μόνιμη τετρακίνηση. Επιστρέφοντας στα μοντέλα παραγωγής, ο δωδεκαβάλβιδος κινητήρας των 1,3 λίτρων, σίγουρα δεν καταφέρνει να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του -κάτι στο οποίο συνηγορεί και η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων- διακρίνεται όμως για τα ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα κατανάλωσής του, καθώς κινείται κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Οσον αφορά στην έκδοση των 1,6 λίτρων, ο 16βάλβιδος κινητήρας με τους 114 ονομαστικούς ίππους κινεί σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς το Lancer, "πνίγεται" όμως από το μακρύ κιβώτιο και γίνεται κουραστικός -από πλευράς θορύβου- στις υψηλές στροφές, κάτι που συμβαίνει και με το μικρότερο κινητήρα της εταιρείας. Οδηγικά, το Lancer κρίνεται ιδιαίτερα ασφαλές, άνετο και προβλέψιμο. Η ρύθμιση της (επανασχεδιασμένης) ανάρτησης καταφέρνει να είναι τόσο σκληρή και τόσο μαλακή ταυτόχρονα, ώστε να φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, όντας παράλληλα και αρκετά "ανένδοτη" στη δημιουργία έντονων κλίσεων. Στις ευθείες και τις μεγάλες ταχύτητες, το Lancer είναι αρκετά σταθερό, χωρίς φαινόμενα πλεύσης. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου, χωρίς να διατηρεί κάποιον ιδιαίτερο χαρακτήρα, διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα υλικών και κατασκευής του, ενώ παρέχει αρκετό χώρο για τη μεταφορά πέντε ενήλικων επιβατών, ακόμη και αν αυτοί είναι μεγαλόσωμοι. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής του αμαξώματος αλλά και των μηχανικών μερών του, καθιστούν το Lancer ως μια πολύ καλή και συμφέρουσα επιλογή στην αγορά μεταχειρισμένων. Το μόνο σημείο που χρήζει προσοχής, είναι οι αναρτήσεις του αυτοκινήτου και αυτές, αποκλειστικά και μόνο στην παλιά (πριν το 1995) έκδοση με τον κινητήρα των 1,3 λίτρων, όπου ήταν αρκετά σκληρές και πιο ευπαθείς από τις αντίστοιχες των υπολοίπων και νεότερων εκδόσεων. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι από το 1995 και μετά, η ιαπωνική εταιρεία παράγει για πρώτη φορά μια ειδική έκδοση με την ονομασία EVO, με σκοπό τη συμμετοχή της στα ραλλύ. Η σειρά αυτή, η οποία εξελισσόταν χρόνο με το χρόνο, διατηρείται μέχρι και σήμερα, ευρισκόμενη στην έκτη της γενιά με τον κωδικό EVO VI. Πέρα από τις συμμετοχές της στα ραλλύ, διατίθεται και σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων στην ευρύτερη αγορά, με την ονομασία Lancer EVO VI Tommi Makinen, την οποία και πήρε από τον πρωταθλητή οδηγό της εταιρείας στα WRC.Βασικότεροι ανταγωνιστές του Lancer είναι τα Hyundai Accent, Toyota Corolla και Daihatsu Applause. 

. Αξίζει για:
1.  Την αξιοπιστία του.
2. Τη μεταπωλητική του αξία.
3.  Τους άνετους χώρους του.