Είναι δυνατόν ένας μια σταλιά κινητήρας μόλις 1.000 κυβικών, να κινήσει ένα οικογενειακό ή εκτός δρόμου μοντέλο γρηγορότερα από ένα κινητήρα 2.000 κυβικών;
Οι γνώμες είναι μοιρασμένες. Ακόμη και εδώ στο AutoΤρίτη. Αποκλείεται (!) λένε οι μισοί, και βέβαια (!) οι υπόλοιποι.
Εσείς όμως τι λέτε; Πόσο καλύτερος είναι ο κλασικός 2λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας σε ένα μεγάλο οικογενειακό ή εκτός δρόμου μοντέλο από ένα καινούριο 1.000άρι turbo;
Κάντε κλικ στις επόμενες σελίδες και δείτε τι ισχύει για 3 αντιπροσωπευτικά παραδείγματα.
Καλά τα 1000άρια turbo για κίνηση από φανάρι σε φανάρι.... Για κάτι περισσότερο όμως?? Έχω κάνει το γύρω της Ευρώπης με δίλιτρο ατμοσφαιρικό, και ήταν πραγματικά εκπληκτικό ταξίδι με δύσκολες συνθήκες... χιονοθύελλες και θερμοκρασίες ως -20 στις Άλπεις! Το έχει κάνει κανείς με χιλιάρι turbo?? ας μας πει την εμπειρία του!!!
Σε αντοχή και αξιοπιστία ;
Εκεί ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κερδίζει σε ποσοστό 100 %, πράγμα που όλοι γνωρίζουμε, αλλά την ερώτηση αυτή δεν βλέπω να την περιλάβατε στο ερωτηματολόγιο σας... Τυχαίο ;
Τον 1000 turbo θα τον πάρεις στα χέρια μέχρι τις 100.000 χλμ, αν όχι και νωρίτερα. Εκτός αν πρόκειται για tsi-tsfi οπότε θα τον πάρεις σίγουρα στα χέρια ακόμη και αν πρόκειται για 1800 ή και 2000 turbo μέχρι τις 150.000 χλμ...
Αντίθετα το δίλιτρο ατμοσφαιρικό θα σου βγάλει μισό εκατομμύριο (με σωστή συντήρηση αυτονόητα) αν όχι και πιο πολλά χιλιόμετρα απροβλημάτιστα κύριοι... Αυτή είναι η διαφορά, μην κάνουμε ότι δεν ξέρουμε ή δεν καταλαβαίνουμε..
Γιατί συγκρίνετε ένα σημερινό χιλιάρι τούρμπο με ένα πρό δεκαετίας ατμοσφαιρικό δύο χιλιάδων κυβικών ;
Είναι δυνατή αυτή η σύγκριση όταν, το ένα να έχει πάνω του όλη την τεχνολογία του σήμερα και το άλλο την πρό δεκαετίας, το ένα έχει περάσει από δίαιτα και έχει όσο το δυνατό λιγότερο βάρος και το άλλο να έχει μέχρι μηχανική τετρακίνηση, το ένα με πεντάρι και το άλλο με εξάρι κιβώτιο ;
Ίδια αυτοκίνητα δύο χιλιάδων κυβικών φτιάχνουνε σήμερα, με πριν από μια δεκαετία ;
Πέρα όμως από όλα αυτά, το τι καταφέρνουν τα χιλιάρια σήμερα, ναι, είναι γνωστό και πολύ πετυχημένο, το τι θα καταφέρνουν, αυτά αύριο, είναι όμως άγνωστο, ενώ το τι και το πως ανταποκρίνονται ακόμα, τα προ δεκαετίας δύο χιλιάδων κυβικών, κυκλοφορεί εκεί, στους δρόμους έξω.
εαν το Q2 με κανονικη οδηγηση καταναλωνει 5 λιτρα εγω θα πεταξω το αυτοκινητο μου. μη γραφετε οτι να ναι. ασε που συγκρινετε 2λιτρα ατμοσφαιρα πριν 15 χρονια. βαλτε κανενα πιο καινουριο. δεν ειμαι υπερ στα ατμοσφαιρικα. τουρμπο ειναι το δικο μου αλλα ας ημαστε πιο αντικειμενικοι
Τα 1000αρια τουρμπο δε φτουρανε ειδικα στα μεγαλα φορτια!!
Μια σωστη συγκριση θα ηταν του 1.5 TSI 150 με τον 2.0 SKYACTIV-G 160 και να δουμε αναλυτικες επιδοσεις και καταναλωση!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ. Η ΜΑΖΝΤΑ ΕΧΕΙ 165 ΑΛΟΓΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΤΑ 2 ΛΙΤΡΑ ΣΤΟ ΝΕΟ 6ΑΡΙ ΤΗΣ. Κ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΙΑ ΣΑΣΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΑΞΙΑ Κ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΝΤΟΧΗ ΑΠ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΤΣΑΛΙΝΑ. ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΦΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 150+
4,5 Λίτρα στην πράξη δεν καίνε ούτε τα υβριδικά 1000 όχι τα turbo με μία καρότσα σαν του Octavia ή του SUV SEAT. Η σύγκριση σε άσκηση επί χάρτου με τους ψευδείς ισχυρισμούς των εταιρειών για τόσο χαμηλές καταναλώσεις είναι λάθος σε κάθε περίπτωση. Επρεπε να πέφτουν πρόστιμα και εκεί όπως και στα test ρύπων της VW.
1) Κάνουμε μια σύγκριση ενός κινητήρα αλουμινίου του 2016 με έναν βαρύτερο του 2006-2007 με πεπερασμένη τεχνολογία ψεκασμού.
2) Οι κινητήρες αυτοί, οι μικροί τουρμπάτοι, είναι σχεδιασμένοι για λιγότερα καυσαέρια με 3-4 φίλτρα, μικρά κυβικά και διπλές τουρμπίνες για να ξεγελάνε τους φορολογικά χαχες νότιους Ευρωπαίους
3) τα KIA για παράδειγμα έχουν φοβερους 2λιτρους κινητήρες σε όλες τις αγορές πριν της ΕΕ. Το ίδιο και η VW κα. Ένας δίλιτρος ατμοσφαιρικός δε θα ζοριστεί σχεδόν ποτέ, λιγότερα μηχανικά κομμάτια κ λιγότερα κινητά κομμάτια
4) ως ιδιοκτήτης 2λιτρου του 2006 ατμοσφαιρικού αλλά κ ενός τουρμπάτου του 2014 του ομίλου WAG έχω να πω ότι το τουρμπάτο σε ρεπρίζ στα 100-140 εθνική καίει διπλά από το ατμοσφαιρικό.
5) σχεδόν σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες ο κόσμος μιλάει για V6 - W8 κινητήρες που αντέχουν φόρτωμα-αμέτρητες ώρες συνεχούς οδήγησης κλπ. Ας πάρουμε έναν 1000ρι τούρμπο κ ας κάνουμε μονοκοπανιά 1200χλμ κ ας δούμε τι ακριβώς θα γίνει.
Για μακροχρονια χρηση και αντοχη 2000 κυβικα για το αντιθετο 1000. Απλα μαθηματικα.
Άραγε ποιος θα συζητούσε για τούρμπο χιλιάρια εάν δεν υπήρχαν τα ...Ληστρικά τέλη κυκλοφορίας;
Καλά τα 1000άρια turbo για κίνηση από φανάρι σε φανάρι.... Για κάτι περισσότερο όμως?? Έχω κάνει το γύρω της Ευρώπης με δίλιτρο ατμοσφαιρικό, και ήταν πραγματικά εκπληκτικό ταξίδι με δύσκολες συνθήκες... χιονοθύελλες και θερμοκρασίες ως -20 στις Άλπεις! Το έχει κάνει κανείς με χιλιάρι turbo?? ας μας πει την εμπειρία του!!!
Σε αντοχή και αξιοπιστία ; Εκεί ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κερδίζει σε ποσοστό 100 %, πράγμα που όλοι γνωρίζουμε, αλλά την ερώτηση αυτή δεν βλέπω να την περιλάβατε στο ερωτηματολόγιο σας... Τυχαίο ; Τον 1000 turbo θα τον πάρεις στα χέρια μέχρι τις 100.000 χλμ, αν όχι και νωρίτερα. Εκτός αν πρόκειται για tsi-tsfi οπότε θα τον πάρεις σίγουρα στα χέρια ακόμη και αν πρόκειται για 1800 ή και 2000 turbo μέχρι τις 150.000 χλμ... Αντίθετα το δίλιτρο ατμοσφαιρικό θα σου βγάλει μισό εκατομμύριο (με σωστή συντήρηση αυτονόητα) αν όχι και πιο πολλά χιλιόμετρα απροβλημάτιστα κύριοι... Αυτή είναι η διαφορά, μην κάνουμε ότι δεν ξέρουμε ή δεν καταλαβαίνουμε..
Γιατί συγκρίνετε ένα σημερινό χιλιάρι τούρμπο με ένα πρό δεκαετίας ατμοσφαιρικό δύο χιλιάδων κυβικών ; Είναι δυνατή αυτή η σύγκριση όταν, το ένα να έχει πάνω του όλη την τεχνολογία του σήμερα και το άλλο την πρό δεκαετίας, το ένα έχει περάσει από δίαιτα και έχει όσο το δυνατό λιγότερο βάρος και το άλλο να έχει μέχρι μηχανική τετρακίνηση, το ένα με πεντάρι και το άλλο με εξάρι κιβώτιο ; Ίδια αυτοκίνητα δύο χιλιάδων κυβικών φτιάχνουνε σήμερα, με πριν από μια δεκαετία ; Πέρα όμως από όλα αυτά, το τι καταφέρνουν τα χιλιάρια σήμερα, ναι, είναι γνωστό και πολύ πετυχημένο, το τι θα καταφέρνουν, αυτά αύριο, είναι όμως άγνωστο, ενώ το τι και το πως ανταποκρίνονται ακόμα, τα προ δεκαετίας δύο χιλιάδων κυβικών, κυκλοφορεί εκεί, στους δρόμους έξω.
εαν το Q2 με κανονικη οδηγηση καταναλωνει 5 λιτρα εγω θα πεταξω το αυτοκινητο μου. μη γραφετε οτι να ναι. ασε που συγκρινετε 2λιτρα ατμοσφαιρα πριν 15 χρονια. βαλτε κανενα πιο καινουριο. δεν ειμαι υπερ στα ατμοσφαιρικα. τουρμπο ειναι το δικο μου αλλα ας ημαστε πιο αντικειμενικοι
tasoula se agapo akoma
Τα 1000αρια τουρμπο δε φτουρανε ειδικα στα μεγαλα φορτια!! Μια σωστη συγκριση θα ηταν του 1.5 TSI 150 με τον 2.0 SKYACTIV-G 160 και να δουμε αναλυτικες επιδοσεις και καταναλωση!
To 2000 cc atmosfera einai kalitero se ola.Teleia kai pavla.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ. Η ΜΑΖΝΤΑ ΕΧΕΙ 165 ΑΛΟΓΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΤΑ 2 ΛΙΤΡΑ ΣΤΟ ΝΕΟ 6ΑΡΙ ΤΗΣ. Κ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΙΑ ΣΑΣΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΑΞΙΑ Κ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΝΤΟΧΗ ΑΠ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΤΣΑΛΙΝΑ. ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΦΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 150+
4,5 Λίτρα στην πράξη δεν καίνε ούτε τα υβριδικά 1000 όχι τα turbo με μία καρότσα σαν του Octavia ή του SUV SEAT. Η σύγκριση σε άσκηση επί χάρτου με τους ψευδείς ισχυρισμούς των εταιρειών για τόσο χαμηλές καταναλώσεις είναι λάθος σε κάθε περίπτωση. Επρεπε να πέφτουν πρόστιμα και εκεί όπως και στα test ρύπων της VW.
1) Κάνουμε μια σύγκριση ενός κινητήρα αλουμινίου του 2016 με έναν βαρύτερο του 2006-2007 με πεπερασμένη τεχνολογία ψεκασμού. 2) Οι κινητήρες αυτοί, οι μικροί τουρμπάτοι, είναι σχεδιασμένοι για λιγότερα καυσαέρια με 3-4 φίλτρα, μικρά κυβικά και διπλές τουρμπίνες για να ξεγελάνε τους φορολογικά χαχες νότιους Ευρωπαίους 3) τα KIA για παράδειγμα έχουν φοβερους 2λιτρους κινητήρες σε όλες τις αγορές πριν της ΕΕ. Το ίδιο και η VW κα. Ένας δίλιτρος ατμοσφαιρικός δε θα ζοριστεί σχεδόν ποτέ, λιγότερα μηχανικά κομμάτια κ λιγότερα κινητά κομμάτια 4) ως ιδιοκτήτης 2λιτρου του 2006 ατμοσφαιρικού αλλά κ ενός τουρμπάτου του 2014 του ομίλου WAG έχω να πω ότι το τουρμπάτο σε ρεπρίζ στα 100-140 εθνική καίει διπλά από το ατμοσφαιρικό. 5) σχεδόν σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες ο κόσμος μιλάει για V6 - W8 κινητήρες που αντέχουν φόρτωμα-αμέτρητες ώρες συνεχούς οδήγησης κλπ. Ας πάρουμε έναν 1000ρι τούρμπο κ ας κάνουμε μονοκοπανιά 1200χλμ κ ας δούμε τι ακριβώς θα γίνει.