Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα πιο οικονομικά σε καύσιμα SUV. Δίνεις από 420 έως 480 ευρώ/έτος

1.023 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2025)
Τα πιο οικονομικά σε καύσιμα SUV. Δίνεις από 420 έως 480 ευρώ/έτος
7 Φωτογραφίες »

Το Hyundai Kona Electric έχει το μικρότερο κόστος/έτος σε ρεύμα (420 ευρώ) και είναι προσιτό στην αγορά (από 33.190 ευρώ).
To Ford Explorer έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία, χώρους και τις καλύτερες επιδόσεις.
Το Omoda 5 έχει εξαιρετικά φρένα (36 μ.), θέλει 440 ευρώ το χρόνο.
Πιο premium τα Peugeot e-3008, Mercedes EQA και smart #3.

Autotriti Test Center Team

Το Hyundai Kona Electric έχει το μικρότερο κόστος/έτος σε ρεύμα (420 ευρώ) και είναι το φθηνότερο (από 33.190 ευρώ)

Το ετήσιο κόστος για τις μετακινήσεις με ένα μοντέλο, το κόστος χρήσης δηλαδή, είναι μια παράμετρος πολύ σημαντική σε ένα αυτοκίνητο, και τα ηλεκτρικά από την φύση τους έχουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα εφόσον τα φορτίζεις στο σπίτι.

Στην κατηγορία των οικογενειακών SUV, λοιπόν, υπάρχουν 6 αυτοκίνητα τα οποία χρειάζονται από 420 έως 480 ευρώ το χρόνο για τη φόρτισή τους. Αυτό προκύπτει από το κόστος ανά kWh (0,16 ευρώ σε απλό οικιακό τιμολόγιο) και αφορά στην συνθήκη πως πραγματοποιούν 20.000 χλμ. ετησίως με το 80% αυτών να πραγματοποιείται σε αστικές συνθήκες και το υπόλοιπο 20% σε ταξίδι (16.000 χλμ. πόλη και 4.000 χλμ. σε ταξίδι).

Το οικογενειακό ηλεκτρικό SUV με το χαμηλότερο κόστος ετησίως για ρεύμα, είναι το Hyundai Kona στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία των 68,5 kWh και τον κινητήρα απόδοσης 217 ίππων, το οποίο χρειάζεται 420 ευρώ/χρόνο. Το Hyundai Kona είναι το πιο προσιτό μοντέλο στην καλύτερη 6άδα με τιμή από 33.190 ευρώ και ξεχωρίζει μεταξύ άλλων γιατί είναι το πιο ήσυχο αυτοκίνητο της κατηγορίας, με επίπεδα θορύβου αντίστοιχα των πιο premium και πολύ ακριβότερων κατηγοριών.

To Ford Explorer έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία, χώρους και τις καλύτερες επιδόσεις

Το επόμενο ηλεκτρικό οικογενειακό SUV που έχει μικρό ετήσιο κόστος φόρτισης, είναι το Ford Explorer το οποίο στην πισωκίνητη έκδοσή του με την μπαταρία των 86 kWh και τους 286 ίππους του, χρειάζεται 440 ευρώ το χρόνο. Το Explorer ξεχωρίζει επίσης για την πραγματική αυτονομία του που φτάνει τα 460 χλμ. με μια φόρτιση αλλά και τις επιδόσεις του (σ.σ. 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6 δλ.), τομέας που ξεχωρίζει και το smart#3 αφού αποτελούν τα δύο πιο ισχυρά αυτοκίνητα της 6άδας και της κατηγορίας γενικότερα, ενώ μαζί με τα Peugeot e-3008 και πάλι με το smart#3 που θα δούμε και παρακάτω, είναι τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας τους.


To Hyundai Kona χρειάζεται μόλις 420 ευρώ το χρόνο για φόρτιση
7 Φωτογραφίες »

To Hyundai Kona χρειάζεται μόλις 420 ευρώ το χρόνο για φόρτιση

Το Omoda 5 έχει εξαιρετικά φρένα (36 μ.), θέλει 440 ευρώ το χρόνο

Το ίδιο ακριβώς κόστος για φόρτιση σε ετήσια βάση με το Ford Explorer, έχει και το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Omoda, στα 440 ευρώ/χρόνο. Το ηλεκτρικό Omoda 5 εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και έχει μπαταρία 64 kWh, ενώ ξεχωρίζει μεταξύ άλλων ανάμεσα στα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας του για την πολύ καλή του επίδοση στο φρενάρισμα, με απόσταση ακινητοποίησης 100-0 χλμ./ώρα σε 36 μ..

Πιο premium τα Peugeot e-3008, Mercedes EQA και smart #3.

Το ετήσιο κόστος φόρτισης της Mercedes EQA στην έκδοση 250+ με τους 190 ίππους και την μπαταρία χωρητικότητας 73,9 KWh, ανέρχεται στα 459 ευρώ/χρόνο, γεγονός που την φέρνει μέσα στην καλύτερη 6άδα των οικογενειακών SUV σε αυτή την αναλογία. Η Mercedes EQA ξεχωρίζει επιπλέον για την premium εικόνα της, αφού αυτή μαζί με τα Peugeot e-3008 και το smart#3 είναι τα πιο premium αυτοκίνητα της 6άδας και από τα πιο καλά ποιοτικά μοντέλα της κατηγορίας γενικότερα.

Τέλος, τα Peugeot e-3008 και smart#3 συμπληρώνουν την 6άδα των πιο οικονομικών SUV όσον αφορά στο ετήσιο κόστος φόρτισης που διαμορφώνουν, ισοβαθμώντας στα 480 ευρώ. Αναφερόμαστε στο Peugeot 3008 στην έκδοση Standard Range που εφοδιάζεται με κινητήρα 213 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, ενώ το smart#3 εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και μπαταρία 66 kWh.

Mercedes
MG