
Με τιμή από 29.900 ευρώ είναι το πιο προσιτό μεσαίο οικογενειακό SUV.
Mild hybrid που πάει μόνο ηλεκτρικά και καίει λίγο (7,3 λτ./100 χλμ. βάσει μετρήσεων).
Με την μεγαλύτερη οθόνη σε Citroen (13 ίντσες) και χώρους διαμερίσματος.
Με στάνταρ καθίσματα-πολυθρόνες και ειδική ανάρτηση για άνεση, χωρίς να υστερεί σε «στρίψιμο».
Με τιμή από 29.900 ευρώ είναι το πιο προσιτό μεσαίο οικογενειακό SUV
Με μήκος 4.652 χλστ.(+150), πλάτος 1.870 χλστ. (+30) και ύψος στα 1.691 χλστ. (+37), το νέο Citroen C5 Aircross, που πλέον «πατάει» στην πλατφόρμα Stellantis STLA-Medium (όπως το νέο Peugeot 3008 και το Opel Grandland), αφήνει τα νερά των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV και μπαίνει σε αυτά των μεσαίων. Με τιμή από 29.900 ευρώ στην εισαγωγή έκδοση YΟU, το νέο Citroen C5 Aircross Hybrid 145 της δοκιμής είναι το μεσαίο SUV με τη χαμηλότερη τιμή ανεξαρτήτως καυσίμου και χώρας προέλευσης. Και μάλιστα χωρίς κάποια αισθητή έλλειψη στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Mild hybrid που πάει μόνο ηλεκτρικά και καίει λίγο (7,3 λτ./100 χλμ. βάσει μετρήσεων)
To νέο C5 Aircross «τέλειωσε» τόσο το diesel, όσο και το χειροκίνητο κιβώτιο. Η έκδοση της δοκιμής είναι αυτή με το ήπια υβριδικό σύστημα του Ομίλου Stellantis. Χρησιμοποιεί ένα 3κύλινδρο 1.200 κυβικών τούρμπο κινητήρα και 48-βολτο υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και μπαταρία 0,83 kWh. Στην πράξη διακρίνεται για τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και τη διευρυμένη -για ήπια υβριδικό -ηλεκτρική λειτουργία. Αυτό βοηθά τη συγκρατημένη μέση κατανάλωση που είναι γύρω στα 7,3 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Στην πόλη μάλιστα πέφτει γύρω από τα 6 λίτρα με επιλεγμένη τη λειτουργία Eco.

Καθοριστικό ρόλο στην άνεση που προσφέρει το Citroen C5 Aircross στο δρόμο παίζει η εξαιρετικά ρυθμισμένη ανάρτηση, χάρη και στην πατέντα με τα Progressive Hydraulic Cushions, που «καταπίνει» τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων.
Με την μεγαλύτερη οθόνη σε Citroen (13 ίντσες) και χώρους διαμερίσματος
Την παράσταση στο καλοφτιαγμένο εσωτερικό κλέβει η Waterfall, η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής HD που έχει προσφέρει ποτέ η Citroen και η οποία είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη. Σε πιο ουσιαστικά θέματα, όπως αυτό της ευρυχωρίας, το νέο C5 Aircross με το μεταξόνιο να έχει να διευρυνθεί στα 2.784 χλστ. (+60) θυμίζει... διαμέρισμα. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, ο χώρος για τα γόνατα πίσω είναι πλέον στα 21 εκατ. (+5), ενώ ο χώρος για τα κεφάλια είναι κορυφαίος στην κατηγορία με 12 εκατ. (+8). Μεγάλος και ο χώρος αποσκευών των 651 λίτρων (φτάνει τα 1.985 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).
Με στάνταρ καθίσματα-πολυθρόνες και ειδική ανάρτηση για άνεση, χωρίς να υστερεί σε «στρίψιμο»
Χάρη στην πατέντα με τα Progressive Hydraulic Cushions, η ανάρτηση του νέου C5 Aircross «καταπίνει» τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων και λειαίνει με μαεστρία τις λακούβες. Βάζοντας στην εξίσωση το χαμηλό επίπεδο θορύβου από αέρα και κύλιση (65,1 db στα 100 χλμ./ώρα και 66,9 στα 120 είναι νούμερα premium ηλεκτρικού), καθώς και τα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort (κλιματιζόμενα και με μασάζ στο μοντέλο της δοκιμής), ακόμα και μετά από πολύωρες διαδρομές θα βγεις ατσαλάκωτος μέσα από το C5 Aircross. Mάλιστα παρά την έμφαση στην άνεση το C5 Aircross δεν έχει «πλαδαρή» αίσθηση
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του ολοκαίνουργιου Citroen C5 Aircross Hybrid με τους 145 ίππους.
| Σελίδα 2 | Εμφανιση, εξοπλισμός, τιμή |
| Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Κομψό, καλοφτιαγμένο και άνετο σαν σαλόνι |
| Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει ικανοποιητικές επιδόσεις και καίει σαν μικρότερο SUV |
| Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ανεση για σεμινάριο χωρίς θυσία της ευχάριστης οδήγησης |
| Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
