Με το Driving Experience Control η νέα BMW ρυθμίζει την απόκριση στο γκάζι, το τιμόνι, το αυτόματο κιβώτιο και τη σκληρότητα της ανάρτησης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με το Driving Experience Control η νέα BMW ρυθμίζει την απόκριση στο γκάζι, το τιμόνι, το αυτόματο κιβώτιο και τη σκληρότητα της ανάρτησης.

Αναρτήσεις: Δοκιμασμένες λύσεις και τεχνολογία

(7/11/2011)

Οι λύσεις που ακολουθούνται σε όλα τα μοντέλα είναι εφάμιλλες και εξίσου στοχευμένες στην άνεση και στην οδηγική ευχαρίστηση. Στη BMW, τα διπλά μπροστινά ψαλίδια και οι πολλαπλοί πίσω σύνδεσμοι έχουν πολύ αλουμίνιο για περιορισμό του μη αναρτώμενου βάρους. Παράλληλα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το σύστημα διαχείρισης της ανάρτησης, του κινητήρα, του κιβωτίου και του τιμονιού, το Driving Experience Control που προσφέρει επιλογές Comfort, Normal, Sport, Spot Plus και Eco Pro για βέλτιστη οικονομία.Αντιστοίχως, στη Mercedes οι πολλαπλοί σύνδεσμοι μπρος-πίσω συνδυάζονται με το στάνταρ Agility Control που μεταβάλλει σε πραγματικό χρόνο την απόσβεση των αμορτισέρ για βέλτιστη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Βέβαια, και εδώ, υπάρχει το κουμπί Sport που αλλάζει την απόκριση στο γκάζι, το βάρος του τιμονιού και τις σχέσεις στο αυτόματο κιβώτιο. Τέλος και το Audi προσφέρει, σε συνδυασμό με τους 5 συνδέσμους στον εμπρόσθιο άξονα και στην τραπεζοειδή πίσω συνδεσμολογία, το προαιρετικό σύστημα Audi Drive Select που κάνει, λίγο ή πολύ ό,τι και ο ανταγωνισμός στην απόσβεση των αμορτισέρ, στο γκάζι, στο κιβώτιο (αυτόματο) και στο τιμόνι. Και τα τρία μοντέλα διαθέτουν σύστημα που αλλάζει το βήμα του τιμονιού, ανάλογα την ταχύτητα του οχήματος (Active Steering: BMW, Direct Steering: Mercedes.


Αν ο οδηγός του Audi το επιθυμεί, μπορεί να ρυθμίσει την οδική του συμπεριφορά με το Audi Drive Select.

Αν ο οδηγός του Audi το επιθυμεί, μπορεί να ρυθμίσει την οδική του συμπεριφορά με το Audi Drive Select.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green