" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H παρουσίαση της νέας 3άρας από τη BMW φουντώνει για τα καλά τον ανταγωνισμό στην κορυφή της κατηγορίας.

Με το Driving Experience Control η νέα BMW ρυθμίζει την απόκριση στο γκάζι, το τιμόνι, το αυτόματο κιβώτιο και τη σκληρότητα της ανάρτησης.

To Agility Control είναι στάνταρ στην ανανεωμένη C-Class.

Η απόδοση του κινητήρα του κινητήρα των 1,8 λίτρων του Audi είναι οι 120 ίπποι.

Αν ο οδηγός του Audi το επιθυμεί, μπορεί να ρυθμίσει την οδική του συμπεριφορά με το Audi Drive Select.

Η νέα BMW σειρά 3 και ο ανταγωνισμός

Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/11/2011

Στην πρώτη γραμμή της premium κατηγορίας η μάχη έχει φουντώσει, με την εμφάνιση της νέας BMW 3. Επιχειρούμε μια σύγκριση απέναντι στα καθιερωμένα Mercedes C-Class και Audi A4.

 
Πριν από λίγες μέρες, είχαμε να την ευκαιρία να δούμε από κοντά, ταυτόχρονα με όλο τον κόσμο, τη νέα γενιά της BMW 3. Όταν η αυλαία επιτέλους σηκώθηκε κανείς δεν εντυπωσιάστηκε, παρά μόνο επιβεβαιώθηκαν οι υποψίες που ήθελαν το νέο μοντέλο πιο όμορφο, πιο δυναμικό και πιο ολοκληρωμένο σε όλους του τομείς, από ποτέ. Τουλάχιστον στα χαρτιά και στο μάτι, αφού στο δρόμο θα την αξιολογήσουμε στο τέλος του Νοέμβρη. Σε κάθε περίπτωση, η μεσαία BMW πρέπει να συνεχίσει να αποτελεί το πιο καλοπουλημένο μοντέλο του μεγαλύτερου premium κατασκευαστή παγκοσμίως, έναντι ενός πολύ σκληρού ανταγωνισμού. Έτσι, απέναντι την περιμένουν με επιθετικές διαθέσεις η Mercedes C-Class και το Audi A4. Αμφότερα γνωστά και καθιερωμένα μοντέλα που ναι μεν έχουν περισσότερα χρόνια στην πλάτη τους (η C-Class ανανέωσε προσφάτως τη βάση του μοντέλου που έχει παρουσιαστεί από το 2007, ενώ το Audi παραμένει, εν πολλοίς, ίδιο, με το μοντέλο που παρουσιάστηκε πριν από 3 χρόνια), αλλά παραμένουν πλήρως ανταγωνιστικά και σύμφωνα με τις σύγχρονες επιταγές.