Με το Driving Experience Control η νέα BMW ρυθμίζει την απόκριση στο γκάζι, το τιμόνι, το αυτόματο κιβώτιο και τη σκληρότητα της ανάρτησης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με το Driving Experience Control η νέα BMW ρυθμίζει την απόκριση στο γκάζι, το τιμόνι, το αυτόματο κιβώτιο και τη σκληρότητα της ανάρτησης.

Εμφάνιση: Πιο δυναμικές οι BMW και Mercedes

(7/11/2011)

Με τη νέα BMW 3, η βαυαρική εταιρεία αποφάσισε να φανεί γενναιόδωρη με τις εξωτερικές διαστάσεις, με το μήκος να έχει μεγαλώσει κατά 10, σχεδόν, εκατοστά, από την 5η γενιά του μοντέλου, γεγονός που την πλασάρει στη δεύτερη θέση, από πλευράς όγκου, πίσω από το Audi. Η Mercedes παραμένει πιο κοντή και πιο στενή, αλλά πιο ψηλή από τα άλλα μοντέλα. Αυτό, δε στερεί από τη BMW το δυναμισμό στο σχεδιασμό της, με πιο χαρακτηριστική την κοντή και φαρδιά σιλουέτα να «κλείνει» ιδανικά με τα νέα, εντυπωσιακά και πρωτοποριακά (για BMW) μπροστινά φώτα. Εξίσου καλή εντύπωση προκαλούν και οι αναλογίες της Mercedes που πρόσφατα τονίστηκαν περισσότερο με τα νέα μπροστινά φώτα που πλαισιώνονται από LED ημέρας. Ένα χαρακτηριστικό που δίνει το πιο αναγνωρίσιμο στοιχείο και στο Audi, το οποίο είναι και το μόνο που τραβάει την προσοχή στο μεσαίο μοντέλο από το Βόλφσμπουργκ. Αξίζει να σημειωθεί ότι με συντελεστή αεροδυναμικής Cd: 026 η BMW είναι και η πιο προσεγμένη από τα άλλα δύο, των οποίων ο συντελεστής φτάνει το 0,27.


To Agility Control είναι στάνταρ στην ανανεωμένη C-Class.

To Agility Control είναι στάνταρ στην ανανεωμένη C-Class.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL