Ρότζερ Ράτλεϊ(δεξιά):«Ο νέος compact κινητήρας μας είναι 30 κιλά πιο ελαφρύς από τον 1.600άρη Ti-VCT»

Ρότζερ Ράτλεϊ(δεξιά):«Ο νέος compact κινητήρας μας είναι 30 κιλά πιο ελαφρύς από τον 1.600άρη Ti-VCT»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Δύο λόγια κύριε Ράτλεϊ…

28.714 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2012)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ο Ρότζερ Ράτλεϊ είναι ένας παθιασμένος Βρετανός, Υπεύθυνος Εξέλιξης των Κινητήρων Βενζίνης της Ford και «πατέρας» του νέου 1.000άρη EcoBoost. Στο πλαίσιο της οδηγικής επαφής μας με το νέο Focus με το μοτέρ αυτό, δεν χάσαμε την ευκαιρία να του κάνουμε μερικές ερωτήσεις…

- Α.Τ.: Κύριε Ράτλεϊ, τι θα λέγατε σε αυτούς που αναρωτιούνται για την αξιοπιστία ενός τόσου μικρού σε χωρητικότητα κινητήρα, ο οποίος έχει παράλληλα τόσο υψηλή απόδοση;
- Ρ.Ρ.: Θα τους απαντούσα με 2 πράγματα. Πρώτον, ότι η παρουσία του turbo εγγυάται την λιγότερη πίεση του κινητήρα στις υψηλές στροφές και παράλληλα, την άφθονη ροπή από τις χαμηλές. Και δεύτερον, ότι η κατασκευή του μπλοκ είναι τόσο στιβαρή, που δεν χωρά καμία αμφισβήτηση για την αντοχή του. Χωρίς βέβαια να ξεχνάμε ότι δεν έχουμε να κάνουμε με μια τουρμπίνα υψηλής πίεσης.

- Α.Τ.: Πόση είναι η διαφορά σε βάρος σε σχέση με τον 1,6 EcoBoost;
- Ρ.Ρ.: Ο νέος compact κινητήρας μας είναι 30 κιλά πιο ελαφρύς από τον 1.600άρη Ti-VCT και αυτό όπως καταλαβαίνεται επενεργεί θετικά σε μια σειρά από τομείς, μεταξύ των οποίων και η κατανάλωση του αυτοκινήτου.

- Α.Τ.: Πόσο θα επηρεαστεί η απόδοση του μοτέρ αυτού σε ένα ταξίδι σε χώρες με υψηλές θερμοκρασίες, όπως είναι η χώρα μας;
- Ρ.Ρ.: Δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα και μόνο ίσως μετά από πολύ πιεσμένη χρήση σε πολύ ζεστές ημέρες εμφανιστεί μια μικρή απώλεια στην απόδοση, όπως βέβαια συμβαίνει και σε άλλα μοτέρ. ¶λλωστε, μην ξεχνάτε ότι ένα πραγματικό μεγάλο intercooler στην περίπτωση του Focus, φροντίζει ώστε ο νέος μας κινητήρας να ψύχεται κατά το πρέπον.

Toyota
peugeot