Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;

 Σχολιάστε 
71.046 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2024)
Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;
3 Φωτογραφίες »

- Νέα μάσκα, στάνταρ LED φώτα, αλλά πλέον 4 χιλιάρικα πάνω
- Το μόνο μικρό diesel στην αγορά μαζί με το Citroen C3
- Έχει το πιο στενό πίσω κάθισμα της κατηγορίας
- Στην Ιταλία έχει 18 χιλιάρικα, στην Ισπανία 20, στην Ελλάδα 24

Nέα μάσκα, στάνταρ LED φώτα, αλλά πλέον 4 χιλιάρικα πάνω

Τον Μάρτιο του 2022 το Clio diesel με τα 100 άλογα το αγόραζες 20 χιλιάρικα στην έκδοση Evolution. Σήμερα στην ίδια έκδοση και τον ίδιο εξοπλισμό είναι 4.000 πάνω σε τιμή (23.970 €) χωρίς ζάντες αλουμινίου. Οι μόνες διαφορές της ανανεωμένης εκδοχής του Clio αφορούν ουσιαστικά τη νέα μάσκα, τους στάνταρ LED προβολείς και το στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Το μόνο μικρό diesel στην αγορά μαζί με το Citroen C3

Το diesel είναι είδος υπό εξαφάνιση στην κατηγορία των μικρών με το Clio να είναι μαζί με το Citroen C3 τα μόνα που κρατούν ψηλά τη σημαία της οικονομίας που προσφέρει στο ταξίδι το εν λόγω καύσιμο. Ο 1,5 dCi Blue diesel κινητήρας της Renault έχει πολιτισμένη λειτουργία και αποδίδει 100 ίππους. Η ροπή των 260 Nm απλώνεται από χαμηλές στροφές (1.750 σ.α.λ.) και έτσι το Clio προσπερνάει άνετα (60-100 με 4η σε 8,0 δλ.). Το ατού της οικονομίας φαίνεται στη μετρημένη μέση κατανάλωση των 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ στο ταξίδι πέφτει γύρω στα 3,2 λτ./100 χλμ.. Στην πόλη όμως ανεβαίνει στα 6 λτ./100 χλμ..

Έχει το πιο στενό πίσω κάθισμα της κατηγορίας

Αρκετά μοντέρνα και καλοφτιαγμένη είναι η καμπίνα του Renault Clio. Σε αρκετά σημεία του ταμπλό γίνεται χρήση μαλακών και ποιοτικών υλικών, ενώ συναρμολόγηση και φινίρισμα είναι σε καλά επίπεδα. Πλέον υπάρχει στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά η οθόνη πάντως για σύστημα infotainment είναι μόνο 7 ιντσών. Ακόμη και αν υστερεί κατά 25 λτ. συγκριτικά με τις εκδόσεις βενζίνης, το Renault Clio diesel διαθέτει έναν από τους κορυφαίους για την κλάση χώρους αποσκευών στα 366 λτ.. Από την άλλη όμως, ο χώρος για τους πίσω επιβάτες και ειδικά το πλάτος είναι περιορισμένος.

Στην Ιταλία έχει 18 χιλιάρικα, στην Ισπανία 20 και στην Ελλάδα 24

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault προσφέρει την συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα σε δύο εξοπλιστικές επιλογές. Στην βάση της γκάμας βρίσκουμε το πακέτο Evolution (23.970 ευρώ), με στάνταρ μεταξύ άλλων, air condition, 7άρα οθόνη αφής με πλοήγηση, LED φώτα, control, αυτόματο φρενάρισμα, όχι όμως και ζάντες αλουμινίου. Είναι απορίας άξιο πάντως πως το ίδιο Clio diesel στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού Evolution, στην Ιταλία κοστίζει 18.000 ευρώ, ενώ στην Ισπανία κάνει 20.000 ευρώ. Το πακέτο Evolution Plus κοστίζει 24.970 ευρώ με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και κάμερα όπισθεν. Ούτε σε αυτή την έκδοση θα βρει κανείς πίσω δισκόφρενα.

Διάβασε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Renault Clio diesel

Σελίδα 2Εξοπλισμός, τιμή: Από 23.970 ευρώ χωρίς ζάντες αλουμινίου
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Digital και καλοφτιαγμένο, αλλά πίσω δε θα βολέψει 3ο επιβάτη
Σελίδα 4Κινητήρας: Ροπάτος από χαμηλά, στα ίδια επίπεδα η κατανάλωση αλλά...
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο και αποτελεσματικό
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
CADDY VS COMBO
Test Center