Σαν... κινηματογράφος: Τα 7 αυτοκίνητα με την μεγαλύτερη οθόνη αφής
8 Φωτογραφίες »

Σαν... κινηματογράφος: Τα 7 αυτοκίνητα με την μεγαλύτερη οθόνη αφής

59.137 Επισκέψεις στο άρθρο

- «Πιάνει» όλο το ταμπλό η 56άρα Hyperscreen της Mercedes EQS
- BMW Theatre Screen 31,3 ιντσών για πίσω μόνο επιβάτες έχει η BMW i7
- 3 οθόνες με πάνω από 30 ίντσες έχει η Porsche Taycan
- Στην 7άδα είναι επίσης Audi Q8, Tesla Model S, Ford Mustang Mach-E και Lexus RX

«Πιάνει» όλο το ταμπλό η 56άρα Hyperscreen της Mercedes EQS

Η Mercedes MBUX Hyperscreen είναι η μεγαλύτερη οθόνη αφής που κυκλοφορεί στις αγορές. Με διάσταση 56 ιντσών, καλύπτει όλο το ταμπλό της υπερπολυτελούς  Mercedes EQS, της ηλεκτρικής ναυαρχίδας της γερμανικής μάρκας. Ουσιαστικά αποτελείται από 3 οθόνες, οι οποίες ενώνονται σε μία, ως ενιαίο τμήμα, ενώ δύο από αυτές αφορούν το infotainment. Η κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας έχει διαγώνιο 17,7 ίντσες και ξεχωρίζει για την εργονομία - χρηστικότητα, μιας και οι πιο βασικές εφαρμογές της (π.χ. σύστημα Navigation) είναι άμεσα διαθέσιμες, χωρίς να χρειαστεί scrollάρισμα. Η τρίτη οθόνη αφής (12,3 ίντσες) είναι η περίφημη co-driver display. Αφορά αποκλειστικά τον συνοδηγό, ο οποίος σε ορισμένες αγορές μπορεί και βλέπει τηλεόραση, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού!

BMW Theatre Screen 31,3 δίνει στους πίσω επιβάτες της η BMW i7

«'Αδικη» απέναντι σε οδηγό και συνοδηγό είναι η BMW i7, μιας και μόνο οι πίσω επιβάτες της είναι εκείνοι που επωφελούνται από την BMW Theatre Screen. Πρόκειται για μία πανοραμική οθόνη 31,3 ιντσών, σε διάταξη 32:9 και ανάλυση 8K η οποία… κρέμεται από την οροφή. Κάθε πίσω επιβάτης μπορεί να ελέγχει την συγκεκριμένη  υπερ-οθόνη, είτε με τα δάκτυλά του είτε μέσω ενός tablet 5,5 ιντσών που είναι τοποθετημένο πάνω στις πόρτες.


Στην πολυτελή Mercedes EQS τρεις ξεχωριστές οθόνες (πίνακας οργάνων, κεντρική, συνοδηγού) συγχωνεύονται και δημιουργούν μία ενιαία καμπύλη υπέρ-οθόνη μήκους 141 εκ., με εμβαδόν 2.432,11 τετραγωνικά εκατοστά που εκτείνεται σχεδόν σε όλο πλάτος του ταμπλό.
8 Φωτογραφίες »

Στην πολυτελή Mercedes EQS τρεις ξεχωριστές οθόνες (πίνακας οργάνων, κεντρική, συνοδηγού) συγχωνεύονται και δημιουργούν μία ενιαία καμπύλη υπέρ-οθόνη μήκους 141 εκ., με εμβαδόν 2.432,11 τετραγωνικά εκατοστά που εκτείνεται σχεδόν σε όλο πλάτος του ταμπλό.

3 οθόνες με πάνω από 30 ίντσες έχει η Porsche Taycan

Με άλλα τέσσερα μοντέλα συμπληρώνουμε την 7άδα των αυτοκινήτων με την μεγαλύτερη οθόνη αφής.

Αρχικά έχουμε το θηριώδες 3λιτρο Audi Q8 των 340 ίππων το οποίο για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης έχει ουσιαστικά 2 οθόνες συνολικής διάστασης 18,7 ιντσών. Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί μία touchscreen 10,1 ιντσών για το infotainment MMI, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκεται μία δεύτερη οθόνη 8,6 ιντσών από την οποία ελέγχεις τον κλιματισμό και διάφορες άλλες λειτουργίες.
 
Ακολουθεί το Tesla Model S Plaid με τα 1.020 άλογα με την... μοναχική κεντρική οθόνη των 17 ιντσών. Από αυτή γίνεται ο έλεγχος των πάντων, από αυτή βλέπεις τα πάντα. Δεν υπάρχει κάποιος πίνακας οργάνων, κάτι άβολο για το χρήστη μιας και αφενός θα χρειαστεί εξοικείωση, αφετέρου αρκετές φορές θα αναγκαστεί να γυρίσει το βλέμμα δεξιά με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Θα αρέσουν στους εξοικειωμένους με iOS, όμως για εμάς φάουλ μεγάλο που δεν υπάρχει πίνακας οργάνων.
 
Στη συνέχεια, κάθετης διάταξης οθόνη αφής έχει η ηλεκτρική Mustang Mach-E με την τεράστια μπαταρία. Έχει διαγώνιο 15,5 ίντσες και υποστηρίζει το infotainment SYNC 4ης γενιάς. Χωρίζεται σε 3 sections, καθένα εκ των οποίων έχει διαφορετικό ρόλο-λειτουργία. Μόνιμα ορατό είναι το κάτω μέρος για τον κλιματισμό και την θερμοκρασία της καμπίνας. Από το μεσαίο επιλέγεις ποια θα εμφανιστεί στο 3ο πάνω μέρος, όπου προσφέρονται πληροφορίες για αυτοκίνητο, δίνεται πρόσβαση στο αρχείο κλήσεων, το ραδιόφωνο και το σύστημα πλοήγησης, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει δυνατότητα περιήγησης στο διαδίκτυο.
 
Τέλος, μεγάλη touchscreen έχει και το υβριδικό Lexus RS (371 PS). Έχει διαγώνιο 14 ιντσών, αντιθαμβωτική λειτουργία και γραφικά που προβάλλονται με εξαιρετική ευκρίνεια σε κάθε συνθήκη. Μάλιστα, η κεντρική μονάδα επεξεργασίας του συστήματος είναι 3,6 φορές ταχύτερη από την προηγούμενη γενιά του Lexus RX, κάτι που εξασφαλίζει πολύ ταχύτερη απόκριση στις εντολές του χρήστη.

EUROINS PASXA
Audi