• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Fiat Panda 4x4 θα κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση, το Panda 4x4 έχει ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις.

Οι αλουμινένιες ποδιές εμπρός και πίσω, τα πλαστικά προστατευτικά, οι φουσκωμένοι θόλοι, οι ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 175/65, είναι χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Προσεγμένη, όπως και στις απλές εκδόσεις του νέου Panda, είναι και η εικόνα του εσωτερικού.

Αποκάλυψη για το Fiat Panda 4x4

Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2012

Η τετρακίνητη έκδοση της νέα γενιάς του best seller της Fiat θα κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι και η ιταλική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες, αλλά και κάποια βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

 
Στα τέλη Σεπτεμβρίου, λοιπόν, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Fiat θα παρουσιάσει επίσημα το νέο Fiat Panda 4x4, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές,  έως και τα τέλη του έτους. Η γνώριμη σιλουέττα του αυτοκινήτου, δεν αφήνει την παραμικρή αμφιβολία για την σχεδιαστική ταυτότητα της νέας γενιάς Panda, ωστόσο υπάρχουν οι ουσιαστικές διαφοροποιήσεις, που αποσαφηνίζουν ότι πρόκειται για την -διαχρονικά επιτυχημένη- τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου. Σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση, το Panda 4x4 έχει ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις, φθάνοντας σε μήκος τα 3,68 μέτρα, ύψος 1,6 και πλάτος 1,67 μέτρα. Το μεταξόνιο, βέβαια, δεν αλλάζει, παραμένοντας στα 2,3 μέτρα.

Οι αλουμινένιες ποδιές εμπρός και πίσω, τα πλαστικά προστατευτικά, οι φουσκωμένοι θόλοι, οι ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 175/65, έρχονται να επιβεβαιώσουν και οπτικά, ότι δεν πρόκειται για ένα... απλό Panda.  Η Fiat δεν έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής τις επιδόσεις του νέου της μοντέλου, ούτε στοιχεία για την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Μας ενημερώνει, όμως, για τους δύο κινητήρες που θα εφοδιάζουν, σε πρώτη φάση το αυτοκίνητο: τον δικύλινδρο 0.9 TwinAir, ο οποίος με τη βοήθεια turbo αποδίδει 85 PS, και τον 1.3 diesel MultiJet, ισχύος 75 ίππων. Το Panda 4x4, με το μόνιμο αυτόματο σύστημα τετρακίνησης, εξοπλίζεται με ESP, το οποίο συνδυάζεται με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (απενεργοποιείται χειροκίνητα για ταχύτητες έως 50 km/h).

Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένεται να γίνουν γνωστές στο Παρίσι, όπου θα παρουσιαστούν δύο ακόμα ειδικές εκδόσεις του Panda, το Trekking (παραλλαγή του 4x4) και το Natural Power, που εφοδιάζεται με τον 0.9 TwinAir 80 PS και καταναλώνει εκτός από βενζίνη και μεθάνιο.