
Έχει τη μικρότερη κατανάλωση στην πόλη ανάμεσα σε 53 ηλεκτρικά SUV.
Το ετήσιο κόστος για ρεύμα είναι 400 ευρώ αν φορτίζεις σπίτι (για 20.000 χλμ.).
Έχει κορυφαία επίδοση στην αποφυγή κινδύνου (Elk Test με 77 χλμ./ώρα).
Με 523 λτ. έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας.
To Ford Puma Gen-E στο Test Center του AutoΤρίτη
Το Ford Puma Gen-E (διαβάστε τη δοκιμή του), η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του best seller SUV της Ford περνά το κατώφλι του Test Center μας για να αξιολογηθεί στους κρίσιμους τομείς της οικονομίας, της ασφάλειας και των χώρων. Φυσικά πάντα και σε συνάρτηση με την τιμή του, η οποία καθορίζει και την σχέση αξίας/τιμής του.
Το Puma με τιμή από 26.906 ευρώ είναι από τα πιο προσιτά SUV πόλης και συγκριτικά με την υπόλοιπη αξιολόγησή του (την οποία θα διαβάσετε παρακάτω) διαμορφώνει μια πού καλή σχέση αξίας/τιμής.
Έχει τη μικρότερη κατανάλωση στην πόλη ανάμεσα σε 53 ηλεκτρικά SUV και καίει 400 ευρώ το χρόνο
Ξεκινώντας λοιπόν από την κατανάλωση, το ηλεκτρικό Ford Puma έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση εντός πόλης, όχι μόνο στην κατηγορία του, αλλά ανάμεσα σε όλα τα ηλεκτρικά SUV που έχουμε μετρήσει με 11 kWh/100 χλμ.. Το Puma επωφελείται από την πολύ καλή διαχείριση ενέργειας και το σχετικά μειωμένο του βάρος (1.563 κιλά) για να πετύχει την εξαιρετική αυτή επίδοση κατανάλωσης η οποία μεταφράζεται σε 1,75 ευρώ ανά 100 χλμ..
Ως επακόλουθο του παραπάνω είναι και το χαμηλό ετήσιο κόστος για ρεύμα. Υπολογίζοντας πως ένας μέσος χρήστης κάνει 20.000 χλμ. το χρόνο εκ των οποίων τα 15 στην πόλη και από 2,5 σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δρόμο, το Puma Gen-E χρειάζεται μόλις 400 ευρώ

Το Puma είναι από τα κορυφαία ηλεκτρικά στην αποφυγή κινδύνου. Το απέδειξε στην πράξη, μέσα από το elk test/moose test του AutoΤρίτη, στο οποίο σημείωσε την εξαιρετική επίδοση των 77 χλμ./ώρα.
Έχει κορυφαία επίδοση στην αποφυγή κινδύνου (Elk Test με 77 χλμ./ώρα).
Περνώντας τώρα στον τομέα της ασφάλειας το Puma είναι από τα κορυφαία ηλεκτρικά στην αποφυγή κινδύνου. Το απέδειξε στην πράξη, μέσα από το elk test/moose test του AutoΤρίτη, στο οποίο σημείωσε την εξαιρετική επίδοση των77 χλμ./ώρα. Εξάλλου, την οδηγική συμπεριφορά του, τη διαπιστώσαμε και στην δοκιμή του, όπου επαινέσαμε το κράτημά του και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Από εκεί και πέρα ο χρόνος επιτάχυνσης από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα και από τα 80 στα 120 γίνεται στα 4,7 και 6,9 δλ. αντίστοιχα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι θα προσπεράσει σε σύντομο χρονικό διάστημα (συνεπώς σύντομη παραμονή στο αντίθετο ρεύμα). Τέλος, μας άρεσε η φυσική αίσθηση των φρένων, τα οποία πάντως θα θέλαμε πιο αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 39,7 μ.).
Με 523 λτ. έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |