• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Fiat Panda 1,3 Multijet
Διαβάστηκε από 5030 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/9/2012
Με το Multijet ντίζελ κινητήρα των 1,3 λίτρων κάτω από το καπό του, το Fiat Panda προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις και πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, επιτείνοντας τον ήδη ολοκληρωμένο χαρακτήρα του.

Συνεχίζοντας μια μακρά πορεία στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, το νέο Fiat Panda λανσαρίστηκε στην Ελληνική αγορά πριν από περίπου ένα 6μηνο και είναι περισσότερο ολοκληρωμένο από κάθε άλλη φορά. Βασισμένο σε ένα νέο πάτωμα και αυξημένο σε όλες τις διαστάσεις του σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο Panda αποδεικνύεται ευχάριστο, ασφαλές και ποιοτικό, ενώ παράλληλα, φέρει σε όλη τη γκάμα του εξελιγμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζει ο νεότερος 1,3 Multijet πετρελαιοκινητήρας 2ης γενιάς, ο οποίος αποδίδει 75 ίππους ισχύος και 190 Nm ροπής, συνδυάζοντας τις πολύ καλές επιδόσεις με τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2. Με αυτό το μοτέρ κάτω από το καπό του, το Panda διατίθεται μόνο στην έκδοση εξοπλισμού Lounge κοστίζοντας 12.200 ευρώ με την έκπτωση των 1.400 ευρώ της αντιπροσωπείας.


Multijet II 1,3: Κορυφαία χαρακτηριστικά λειτουργίας


Ο Multijet II κινητήρας των 1,3 λίτρων του Panda είναι ένα από τα κορυφαία μοτέρ του είδους μικρής χωρητικότητας. Αποδίδει 75 ίππους και κερδίζει τις εντυπώσεις με τη «γεμάτη» ροπή του από τις χαμηλές κιόλας στροφές αλλά και, σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο, με την ευκολία του στο να ανεβάσει απόδοση όποτε ο οδηγός το θελήσει. Στο πεδίο των μετρήσεων, οι ρεπρίζ του μοτέρ αυτού είναι κορυφαίες για τα δεδομένα της κατηγορίας και συμβάλλουν στην πραγματοποίηση ενός άνετου ταξιδιού στον ανοικτό δρόμο. Επιπλέον αυτού, ο Multijet αναδεικνύεται πρωταθλητής οικονομίας, αφού με βάση τα όσα μας έδειξε το trip computer, το μοτέρ αυτό δεν ξεπέρασε τα 4,5 λτ. κατανάλωσης ανά 100 χλμ., ακόμη και συνθήκες έντονης πίεσης.


Ασφάλεια και άνεση σε πόλη και εθνική


Στο πετρελαιοκίνητο Panda, το πρώτο που εκτιμά κανείς, ιδίως στην κίνηση εντός πόλης, είναι η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που βολεύουν ιδιαίτερα στους ελιγμούς μέσα στην κίνηση. Στη συνέχεια και βγαίνοντας εκτός των τειχών της πόλης, το γνωστό πλαίσιο του 500 πάνω στο οποίο βασίζεται το Panda, αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά του και εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία και στις στροφές. Και παρά τη σχετικά σφιχτή της ρύθμιση, η ανάρτηση του Panda διακρίνεται για την απορροφητικότητά της και την ικανότητά της στο να ισοπεδώνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να τις μεταφέρει στο εσωτερικό.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Video: «Κασκαντερική» διαφήμιση για το Fiat 127

Δοκιμή: Νέο Fiat Tipo Cross με 100 άλογα

Fiat Coupe: Η Ferrari των φτωχών (+vid)

Δοκιμή: Fiat 500e Cabrio

Από 18.500 ευρώ το Fiat 500X Connect

Έρχεται έκδοση βαν του ηλεκτρικού Fiat 500

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρεμιέρα για το ανανεωμένο VW Tiguan Allspace

Αποκαλυπτήρια για το Genesis G70 Shooting Brake

Νέο Mercedes Concept EQT

H Αlfa Romeo των ονείρων κάθε petrolhead