
Mε 33.190 ευρώ είναι το πιο προσιτό full υβριδικό μεσαίο SUV.
Δουλεύει full ηλεκτρικά και έχει την καλύτερη κατανάλωση στην κατηγορία (6,5 λτ./100 χλμ.).
Πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 8,9 δλ.) και χωρίς φασαρία στην επιτάχυνση.
Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, ευρύχωρη καμπίνα, ικανοποιητική ποιότητα.
Mε 33.190 ευρώ είναι το πιο προσιτό full υβριδικό μεσαίο SUV
Το υβριδικό KGM Torres έχει μια εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή. Με 33.190 ευρώ (με τρέχουσα προσφορά) είναι η χαμηλότερη της κατηγορίας των μεσαίων υβριδικών SUV και από τις χαμηλότερες στην αμέσως μικρότερη κλάση των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV. Και μάλιστα η βασική έκδοση διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό με στάνταρ μεταξύ άλλων, 2 ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, φώτα LED, οκτώ αερόσακους και «γεμάτη» σουίτα συστημάτων ADAS.
Δουλεύει πολύ ηλεκτρικά και έχει την καλύτερη κατανάλωση στην κατηγορία (6,5 λτ./100 χλμ.).
Η συνδυαστική απόδοση του Dual Tech Hybrid System, που «φοράει» το υβριδικό Torres, είναι 204 ίπποι. Το full υβριδικό σύστημα δίνει έμφαση στην ηλεκτρική λειτουργία (στην πόλη λειτουργεί ηλεκτρικά για έως και 95% του χρόνου σύμφωνα με την KGM), χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Οι μετρήσεις μας έδειξαν 6,5 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες, ενώ στην πόλη «πέφτει» στα 5 λτ./100 χλμ.. Συγκριτικά οι αντίστοιχες τιμές στην 4X2 έκδοση βενζίνης των 163 ίππων ήταν 10,0 και 11,2 λτ./100 χλμ.!

To KGM Torres Hybrid συνδυάζει την αποτελεσματικότητα και την ουδέτερη κατά κύριο λόγο συμπεριφορά, με την ευκολία οδήγησης, την ευελιξία (κύκλος στροφής 10,8 μ.) και την άνεση στην καθημερινότητα.
Πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 8,9 δλ.) και χωρίς φασαρία στην επιτάχυνση
Άξια λόγου η πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του συνόλου, καθώς και οι ζωντανές επιδόσεις. Οι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 8,9 δλ. και επιταχύνσεις για προσπέρασμα 60-100 σε 4,9 δλ. και 80-120 σε 7,2 δλ.. Η έφεση του υβριδικού συστήματος να δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση πέρα από την άμεση επιτάχυνση και τη δεδομένη οικονομία στην κατανάλωση, συνεισφέρει στις εντυπωσιακά χαμηλές ενδείξεις του ηχόμετρού μας ακόμα και στα 140 χλμ./ώρα (69,9 db είναι ένδειξη αντίστοιχη premium αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων).
Παραμένει το ίδιο ευρύχωρο και με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ (703 λτ.), φοράει «έξυπνα» αμορτισέρ
Το υβριδικό KGM Torres τιμά το μήκος των 4,7 μ. και το μεγάλο μεταξόνιο των 2,68 μ. Ακόμα και 5 ενήλικες θα μεταφερθούν με άνεση, αφού υπάρχει μπόλικος χώρος για τα γόνατα, τους ώμους και τα κεφάλια. Στα ατού του υβριδικού Torres ανήκει και το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, που όχι μόνο διατηρεί τα 703 λτ., αλλά και το κανονικό σχήμα. Στην άνεση των επιβατών συμβάλουν και τα αμορτισέρ που μπορούν να αυτορυθμίζουν την απόσβεσή τους ανάλογα με την οδήγηση και το δρόμο: Με δυο λόγια, σφίγγουν στις στροφές και μαλακώνουν στις μεγάλες λακκούβες από μόνα τους.
Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή και τις μετρήσεις του νέου KGΜ Torres hybrid.
Σελίδα 2 | «Macho» εμφάνιση & κορυφαίο Value for Money |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει τα μισά και είναι πιο γρήγορο από το βενζινοκίνητο |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ προσεγμένο σε ποιότητα, καλά εξοπλισμένο και πάντα ευρύχωρο |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Με υψηλή ποιότητα κύλισης, χαμηλό θόρυβο και πολλή ηλεκτρική λειτουργία |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |