Ο νέος 1,4 TFSI του A3 διακρίνεται για την απόδοσή του και τον πολιτισμένο χαρακτήρα του, ενώ είναι και πιο οικονομικός σε κατανάλωση από τον προηγούμενο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο νέος 1,4 TFSI του A3 διακρίνεται για την απόδοσή του και τον πολιτισμένο χαρακτήρα του, ενώ είναι και πιο οικονομικός σε κατανάλωση από τον προηγούμενο.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Δυνατό σύνολο με καλή οικονομία

(3/10/2012)

Ο κινητήρας 1,4 TFSI του Audi A3 της δοκιμής μας είναι καινούργιος, διαθέτει χωρητικότητα 1.395 κ.εκ. και συνολικά είναι πιο ελαφρύς κατά 21 κιλά σε σχέση με τον 1,4 TFSI του A3 2ης γενιάς. Η ονομαστική του απόδοση είναι 122 ίπποι στις 4.000 στροφές (αντί 125/5000 σ.α.λ. στο προηγούμενο Α3) και η μέγιστη ροπή του φθάνει τα 200 Nm διαθέσιμα από τις 1.400 στροφές (200 στις 1.500 σ.α.λ. πριν). Στην πράξη, το μοτέρ αυτό διακρίνεται για τη γραμμική απόδοση της ροπής του, με χαρακτηριστική απουσία κενών και ξεσπασμάτων, θυμίζοντας έτσι μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό σύνολο. Έπειτα, οι επιταχύνσεις που προσδίδει στο πιο ελαφρύ αμάξωμα του νέου Audi A3 είναι αρκετά πιο γρήγορες σε σχέση με πριν, ενώ αποδεικνύεται πρόθυμο να ανεβάσει στροφές από το χαμηλό φάσμα τους και μέχρι και τον κόφτη. Το κιβώτιο από την πλευρά του διαθέτει 6 σχέσεις με σχετικά μακριά κλιμάκωση, με την 6η να είναι overdrive, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης στο ταξίδι. Υπάρχει τέλος και σύστημα start-stop, με πολύ ομαλή λειτουργία και άμεση ενεργοποίηση/ απενεργοποίηση, το οποίο συμβάλει στον περιορισμό της κατανάλωσης του μοτέρ αυτού (5,2 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η Audi).


«Κουμπώνει» αποφασιστικά και διαθέτει σωστή κλιμάκωση και για τις 6 σχέσεις του το κιβώτιο του A3.

«Κουμπώνει» αποφασιστικά και διαθέτει σωστή κλιμάκωση και για τις 6 σχέσεις του το κιβώτιο του A3.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

CORAL GAS PASXA
skoda