facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Δοκιμή: Audi Α3 1,4 TFSI

Διαβάστηκε από 45814 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2012

¶ριστα 10 παίρνει στους βασικούς τομείς της υπόστασής του το νέο Audi A3 κι εάν είχε τολμήσει λίγο περισσότερο η Audi στο κομμάτι της σχεδίασής, τότε θα μιλούσαμε για το νέο ηγέτη των premium μικρομεσαίων!

+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, φρένα, άνεση, ποιότητα κύλισης, απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, παθητική ασφάλεια
- Σχεδίαση που δεν διαφοροποιείται με το παρελθόν, κάποιες μη εργονομικές θέσεις διακοπτών του MMI

Εννιά ολόκληρα χρόνια έμελλε να περάσουν μέχρι η Audi να μας αποκαλύψει τον αντικαταστάτη του 2ης γενιάς A3 και πλέον, υποδεχόμαστε στην Ελληνική αγορά το νέο δημιούργημα της μάρκας στη μικρομεσαία κατηγορία. Στο νέο λοιπόν A3, αυτό που αποτελεί το χαρακτηριστικό του γνώρισμα, είναι η ολοκαίνουργια «ραχοκοκαλιά του» (πλατφόρμα MQB), η οποία είναι εντελώς νέα για όλο το Group VW και μάλιστα, το Α3 είναι το μοντέλο εκείνο που επιλέχθηκε για να μας τη γνωρίσει πρώτο απΆ όλα τα υπόλοιπα. 

Η πλατφόρμα αυτή, εκτός της καινοτομίας του να μπορεί να αυξομειώνει τις διαστάσεις της και να χρησιμοποιείται σε πολλά διαφορετικά μοντέλα, συμβάλλει σημαντικά και στη μείωση του βάρους του νέου A3 που έρχεται πιο ελαφρύ από κάθε άλλη φορά, ώστε να προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.

Ομάδα που κερδίζει…
Η σχεδίαση του νέου Audi A3, στα γνωστά πρότυπα της μάρκας, δεν διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με αυτή του 2ης γενιάς μοντέλου, αφού η Audi επενδύει για μια ακόμη φορά σε γνώριμες φόρμες και δεν πειραματίζεται με κάτι το διαφορετικό. Έτσι λοιπόν, στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου, πρωταγωνιστής είναι και πάλι η πολυγωνική χρωμιωμένη μάσκα, με τους 5 κύκλους του λογότυπου της Audi να ξεχωρίζουν. Τα φωτιστικά από την πλευρά τους με τα φώτα ημέρας LED, έχουν αλλάξει το σχήμα τους και έχουν μικρύνει σε διαστάσεις, ενώ είναι πιο μοντέρνα αλλά και λιγότερο δυναμικά από πριν. 

Περνώντας στο πλάι του αυτοκινήτου, οι γραμμές του αμαξώματος, όπως σε κάθε A3, είναι καθαρές, ενώ οι γυάλινες επιφάνειες καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο και η πίσω κολόνα είναι πλέον λιγότερο κάθετη, στρογγυλεύοντας ελαφρώς το αυτοκίνητο. Στο πίσω μέρος τέλος, ξεχωρίζουν τα νέα μακρόστενα φωτιστικά που τονίζουν το δυναμισμό του αυτοκινήτου, όπως επίσης και η διακριτική αεροτομή που εφάπτεται του παρμπρίζ. 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κινητήρας-Επιδόσεις: Δυνατό σύνολο με καλή οικονομία
Εσωτερικό: Σχεδίαση χωρίς εκπλήξεις – Ποιότητα κορυφής!
Χώροι: Βελτιωμένο σχεδόν σε όλους τους τομείς
Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο, συμμετοχικό και με κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα: Ο πιο καλός ο μαθητής!
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: AUDI | AUDI A3 |

περισσότερα νέα & άρθρα »
AUDI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στις 19 Νοεμβρίου το Audi E-Tron Sportback

Video: Nέο Audi RS7 Sportback

Μειωμένη 27% η γκάμα προϊόντων της Audi

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

Nέο Audi AI:TRAIL quattro

περισσότερα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο Skoda Scala

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Twingo

Δοκιμή: VW Golf GTI TCR

Πρώτη Δοκιμή: Νέο SEAT Tarraco

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla με 180 ίππους

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2019 autotriti.gr