Υπόδειγμα ποιότητας το εσωτερικό του νέου A3, με τη συναρμογή και το φινίρισμα να βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Υπόδειγμα ποιότητας το εσωτερικό του νέου A3, με τη συναρμογή και το φινίρισμα να βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Εσωτερικό: Σχεδίαση χωρίς εκπλήξεις – Ποιότητα κορυφής!

(3/10/2012)

Στο εσωτερικό του νέου A3, η Audi επέλεξε μια απλή σχεδιαστική προσέγγιση που θυμίζει το αντίστοιχο τμήμα του Audi A1, με το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα να αποτελούν ένα ενιαίο κομμάτι, στο οποίο εφάπτονται οι διάφοροι διακόπτες, χειριστήρια, αεραγωγοί κ.λπ. Στοιχεία που εντυπωσιάζουν, όπως η αναδυόμενη λεπτή οθόνη του Συστήματος MMI Νavigation Plus ή οι επενδύσεις σε βουρτσισμένο αλουμίνιο, τονίζουν την τεχνολογική υπεροχή του A3 και της μάρκας, όμως περιλαμβάνονται στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.


Υπερπλήρης ο πίνακας οργάνων. Η μεγάλη οθόνη έχει και ειδική επιλογή «Efficiency», για οικολογική οδήγηση.

Υπερπλήρης ο πίνακας οργάνων. Η μεγάλη οθόνη έχει και ειδική επιλογή «Efficiency», για οικολογική οδήγηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ποιότητα
Μαθήματα ποιότητας παραδίδει ο θάλαμος των επιβατών του νέου A3, αφού η συνολική αίσθηση που αποπνέει είναι η υψηλότερη της κατηγορίας. Αρχικά και σε ό,τι αφορά στα υλικά, το ταμπλό ντύνεται από παχύ αφρώδες πλαστικό, ενώ η κεντρική κονσόλα καλύπτεται από σκληρό πλαστικό υψηλότατης ποιότητας. Αντίστοιχα άρτιο είναι και το φινίρισμα όλων των τμημάτων και πλαστικών. Για το τέλος, η συναρμογή είναι τόσο «ισχυρή» όσο απαιτείται από ένα πολυτελές αυτοκίνητο, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και στις πιο κρυφές ενώσεις και δεσίματα διαφορετικών υλικών (π.χ. στη μοκέτα του πατώματος με το πλαστικό της βάσης των θυρών), η εφαρμογή είναι σχεδόν τέλεια.
Εργονομία-Θέση οδήγησης
Κανένα σχεδόν παράπονο δεν υπάρχει για την εργονομία των διακοπτών, αφού ακόμη και το πολυσύστημα MMI Navigation Plus με τις νέες ενδείξεις και χειριστήρια, απαιτεί λιγότερο χρόνο προσαρμογής από το παρελθόν. Το μόνο που ίσως ενοχλήσει είναι η τοποθέτηση του ρυθμιστή της έντασης του ήχου στα δεξιά του επιλογέα ταχυτήτων (παρεμβαίνει ο επιλογέας κατά το χειρισμό από τον οδηγό), όμως ο οδηγός μπορεί να χειριστεί την ένταση και από το τιμόνι. Η θέση οδήγησης από την πλευρά της, έχει βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν και ο οδηγός γρήγορα θα βρει την επιθυμητή (πολυρυθμιζόμενο και το κάθισμα και το τιμόνι), ενώ και η άνεση που προσφέρεται είναι κορυφαία.

Toyota
peugeot