Ο 0,9 ΤwinAir Turbo στο Panda 4x4 συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο, η πρώτη του οποίου έχει γίνει πολύ κοντή.

Ο 0,9 ΤwinAir Turbo στο Panda 4x4 συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο, η πρώτη του οποίου έχει γίνει πολύ κοντή.

Κινητήρες – Οικονομία και οικολογία

51.757 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2012)

Το Panda 4x4 προσφέρεται με δύο κινητήρες που αμφότεροι διαθέτουν σύστημα Start&Stop. Ο βενζινοκινητήρας είναι ο 2κύλινδρος TwinAir Turbo 0.9 με τους 85 ίππους και τα 145 Nm ροπής (στις 1.800 σ.α.λ.). Συνδυάζεται με το νέο (για Panda 4x4) εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο, που επί τούτου διαθέτει ιδιαίτερα «κοντή» πρώτη για ξεκινήματα σε ανηφόρες και δύσκολα εδάφη. Ωστόσο, το πλεονέκτημα των μηδενικών τελών κυκλοφορίας των απλών Panda έχει χαθεί μιας και οι εκπομπές CO2 είναι στα 115 γρ./χλμ. (μέση κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ.). Η άλλη επιλογή έχει να κάνει με τον ντίζελ 1.3 MultiJet II με τους 75 ίππους και τα 190 Nm ροπής στις 1.400 σ.α.λ.! Εδώ υπάρχει 5άρι κιβώτιο, η κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ. (125 γρ. CO2/χλμ.)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

CORAL GAS PASXA
skoda