Με όπλα την τετρακίνηση, την ικανή απόσταση από το έδαφος και τα ειδικά ελαστικά του, το Panda 4x4 κάνει «παπάδες» εκτός δρόμου.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με όπλα την τετρακίνηση, την ικανή απόσταση από το έδαφος και τα ειδικά ελαστικά του, το Panda 4x4 κάνει «παπάδες» εκτός δρόμου.

Στο δρόμο – Αποκάλυψη εντός και εκτός

51.755 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2012)

Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει πίσω από το τιμόνι είναι η ψηλή και πανοραμική θέση οδήγησης. Μετά έρχεται η προθυμία του TwinAir κινητήρα, που ανεβάζει με ευκολία στροφές και συνδυάζεται άριστα με το 6άρι κιβώτιο και για ήσυχο ταξίδι με επιλεγμένη την 6η. Υπο πίεση η κατανάλωση δείχνει να «τσιμπάει», αλλά η ποιότητα κύλισης από ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο σε κάνει να τα ξεχνάς όλα. Το Panda 4x4 είναι μαλακό, χωρίς όμως να εμφανίζεται πλαδαρό και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης ρουφάνε όλες τις κακοτεχνίες σχεδόν μαγικά.

Βέβαια οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές, αλλά μέχρι εκεί. Η πρόσφυση είναι κορυφαία, ακόμα και στη βρεγμένη άσφαλτο, το τιμόνι ζυγισμένο και ακριβές, ενώ τα φρένα έδειξαν εξαιρετικά από κάθε άποψη. Το ντίζελ είναι πιο θορυβώδες, πάνω από τα 100 χλμ./ώρα λόγω της κοντής του 5ης, αλλά σίγουρα πιο οικονομικό.


To σύστημα Torque on Demand μοιράζει τη ροπή και στους δύο άξονες, με κατανομή που αλλάζει συνεχώς και εξαρτάται από τις συνθήκες πρόσφυσης.

To σύστημα Torque on Demand μοιράζει τη ροπή και στους δύο άξονες, με κατανομή που αλλάζει συνεχώς και εξαρτάται από τις συνθήκες πρόσφυσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και αν στην άσφαλτο το Panda 4x4 μας άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων, στην εκτός δρόμου πίστα της Fiat (όπου δοκιμάζονται πλέον και τα Jeep)μας κατέπληξε.

Αναβάσεις, καταβάσεις, κροκάλες, λάσπη, αποδείχθηκαν… πασατέμπος για το ελαφρύ Panda με την γρήγορη και αποτελεσματικότατη τετρακίνηση. Χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς στο τιμόνι, χωρίς τριγμούς στο εσωτερικό (έδειξε ακόμα πιο στιβαρό από το απλό) και με όπλα την τετρακίνηση, την ικανή απόσταση από το έδαφος, τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης (γωνία προσέγγισης 21°, γωνία ράμπας 20° και γωνία φυγής 36°) και τα Mud and Snow ελαστικά του, το Panda 4x4 κάνει «παπάδες» εκτός δρόμου.

Hyundai
OPEL