
Ο 1,4 TSI κινητήρας του Passat είναι ο μόνος turbo της «παρέας» με 122 ίππους και έχει τις καλύτερες επιδόσεις και τη χαμηλότερη κατανάλωση όλων.
Κινητήρες: Το turbo του Passat κερδίζει σε επιδόσεις και οικονομία
Από τους κινητήρες του συγκριτικού, ο πιο μικρός σε χωρητικότητα (1,4 λίτρο) και με turbo είναι ο TSI του Passat. Πρόκειται και για το πιο ολοκληρωμένο σύνολο όλων, αφού συνδυάζει ιδανικά τις επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση. Έχει το καλύτερο 0-100, τις καλύτερες ρεπρίζ, την πιο χαμηλή κατανάλωση και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από όλα, άρα έχει και τα πιο χαμηλά πάγια έξοδα. Πολύ καλός είναι και ο κινητήρας του Avensis που έχει χαμηλή κατανάλωση και το δεύτερο καλύτερο 0-100, αλλά αδικείται στις ρεπρίζ από τη μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Και τα δύο σύνολα έχουν εξαιρετική ποιότητα λειτουργίας, ενώ του Passat παράγει και το χαμηλότερο θόρυβο, σε αντίθεση με το ατμοσφαιρικό σύνολο του Mondeo που είναι τραχύ στις ψηλές στροφές.
Μοντέλο | &&&&Ford Mondeo 1,6 Duratec 4d | &&&&Peugeot 508 1,6 120 PS Pilotee | &&&&Toyota Avensis 1,6 | &&&&VW Passat 1,4 TSI BMT | &&&&
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&&1,596 | &&&&1,596 | &&&&1,598 | &&&&1,390 | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* | &&&&120/6.300 | &&&&120/6.000 | &&&&132/6.400 | &&&&122/5.000* | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* | &&&&160/4.100 | &&&&160/4.250 | &&&&160/4.400 | &&&&200/1.500* | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&&12.3 | &&&&12,7* | &&&&10.9 | &&&&10.0 | &&&&
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) | &&&&11.9 | &&&&- | &&&&13,1 / 18,5 | &&&&8,6/11,2 | &&&&
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) | &&&&19.0 | &&&&9,9* | &&&&17,6 / 28,1 | &&&&12,7/16,3 | &&&&
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | &&&&195 | &&&&203 | &&&&200 | &&&&205 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | &&&&6.8 | &&&&6.2 | &&&&6.5 | &&&&5.9 | &&&&
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* | &&&&159 | &&&&144 | &&&&150 | &&&&138 | &&&&
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | &&&&270.3 | &&&&244.8 | &&&&39.7 | &&&&151.8 | &&&&
Βάρος (κιλά)* | &&&&1,456 | &&&&1,390 | &&&&1,415 | &&&&1,451 | &&&&
*Εργοστασιακές μετρήσεις | &&&&&&&& | &&&& | &&&& | &&&& |