Το Peugeot 508 προσφέρει «γαλλική» άνεση και έχει τα καλύτερα φρένα του συγκριτικού.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 508 προσφέρει «γαλλική» άνεση και έχει τα καλύτερα φρένα του συγκριτικού.

Στο δρόμο: Περισσότερο οδηγοκεντρικό το Mondeo, πιο άνετα τα 508 και Avensis

51.959 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2012)

Όλα τα μοντέλα του συγκριτικού είναι άνετα και ασφαλή, αλλά το καθένα διακρίνεται σε κάποιο τομέα περισσότερο. Έτσι το Mondeo είναι, κατά παράδοση, το πιο εστιασμένο στην οδηγική ευχαρίστηση. Η ανάρτησή του έχει τις πιο σφιχτές ρυθμίσεις από όλα, χωρίς ποτέ να γίνεται κουραστική, αλλά και στερώντας του την κορυφαία ποιότητα κύλισης. Έχει το πιο άμεσο και ακριβές τιμόνι, ένα στιβαρό πλαίσιο, ενώ μαζεύει άνετα χιλιόμετρα στην ευθεία, όσο ευχάριστα και με ακρίβεια παίρνει και τις στροφές. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι το Mondeo έχει τα χειρότερα φρένα σε απόδοση


Το Avensis είναι άνετο και ασφαλές, με βελτιωμένο τιμόνι, σε σχέση με το προ face lift μοντέλο, ενώ προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης.

Το Avensis είναι άνετο και ασφαλές, με βελτιωμένο τιμόνι, σε σχέση με το προ face lift μοντέλο, ενώ προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης.

Από την άλλη, τα 508 και Avensis έχουν επενδύσει περισσότερο στην άνεση. Χωρίς να χάνουν σε ασφάλεια και περιθώρια πρόσφυσης από το Ford, έχουν λιγότερο ακριβή τιμόνια και πιο ήπιες αντιδράσεις στις στροφές, αλλά προσφέρουν κορυφαία ποιότητα κύλισης σε όλες τις περιστάσεις. Γενικά, μέσα σε αυτά ο οδηγός νιώθει πιο αποκομμένος από το περιβάλλον γεγονός που μεταφράζεται σε ακόμα πιο ξεκούραστα ταξίδια και λιγότερο συμμετοχική οδήγηση. Τέλος, στο Passat, η πράξη είναι κάπου ανάμεσα στη μέση. Είναι πολύ άνετο, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αλλά σε ορισμένες περιστάσεις η διαχείριση των ανωμαλιών από την ανάρτηση δεν είναι εφάμιλλη του ανταγωνισμού των Peugeot και Toyota. Επίσης, το τιμόνι του δεν έχει πολύ καλή αίσθηση, ενώ στις στροφές το μεσαίο της VW δε σου μεταφέρει την ίδια πληροφόρηση που παίρνεις από το Mondeo. Από την άλλη είναι εξαιρετικό στο ταξίδι, ενώ έχει και καλά φρένα.

&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
MοντέλοFord Mondeo 1,6 Duratec 4dPeugeot 508 1,6 120 PS PiloteeToyota Avensis 1,6 VW Passat 1,4 TSI BMT
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον,
&&&& αντιστρεπτική
Γόνατα ΜακΦέρσον,
&&&& αντιστρεπτική
Γόνατα ΜακΦέρσον,
&&&& αντιστρεπτική
Γόνατα ΜακΦέρσον,
&&&& αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων,
&&&& αντιστρεπτική 
Πολλαπλών συνδέσμων,
&&&& αντιστρεπτική 
Διπλά ψαλίδια,
&&&& αντιστρεπτική 
Πολλαπλών συνδέσμων,
&&&& αντιστρεπτική 
Μπροστινά φρένα
Αερ. δίσκοι 
Αερ. δίσκοι 
Αερ. δίσκοι 
Αερ. δίσκοι 
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Δίσκοι
Δίσκοι
Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
41.5
37.7
39.7
-
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτροϋδραυλική 
Ηλεκτροϋδραυλική 
Ηλεκτρική 
Ηλεκτρομηχανική
Στροφές τιμονιού
2.9
2.8
3.0
3.0
Διάσταση ελαστικών*
205/55 R16
215/55 R17
205/60 R16
215/55 R16
*αυτοκινήτων δοκιμής    

peugeot
NISSAN