Ο 1.400άρης diesel κινητήρας του Auris έχει επαρκή δύναμη για όλες τις περιπτώσεις, καίει λίγο και δεν εκπέμπει πολύ. Είναι ο πιο ταιριαστός κινητήρας για το μοντέλο.
Κινητήρας: Ταιριαστός με το χαρακτήρα του
149.159 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2013)
Ο κινητήρας 1,4 D-4D είναι γνωστός από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, αλλά εδώ
Το σύστημα Start&Stop της έκδοσης Eco λειτουργεί σωστά και εξασφαλίζει μηδενικά τέλη στο Auris 1,4 D-4D.
έρχεται βελτιωμένος στα σημεία. Με 90 ίππους και 205 Nm ροπής, το μοτέρ έχει πιο ομοιόμορφοψεκασμό του καυσίμου στον κύλινδρο και περιορισμένες τριβές, για μεγαλύτερηφιλικότητα στο περιβάλλον και ομαλότερη λειτουργία. Παρά τα μηδενικά χιλιόμετραπου είχε όταν το παραλάβαμε, το Aurisdieselεπιδεικνύει προθυμία στο γκάζι από τιςχαμηλές στροφές, ενώ «τραβάει» ικανοποιητικά μέχρι ψηλά. Η λειτουργία του είναιλιγότερο τραχιά από το παλιό μοντέλο, ενώ η δύναμή του δεν αφήνει πουθενάεκτεθειμένο τον οδηγό. Στον αυτοκινητόδρομο είσαι με μια ταχύτητα επάνω, ενώστην πόλη κινείσαι χωρίς κραδασμούς και σκορτσαρίσματα, καθώς το μοτέρζεσταίνεται αρκετά γρήγορα. Ο 1,4 D-4Dσυνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων με μέτρια ακρίβεια, αλλάσωστή κλιμάκωση. Τέλος, με τη βοήθεια του συστήματος Start&Stop έχει μειωμένη κατανάλωση (3,8λτ./100 χλμ.) και απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, αφού εκπέμπει μόλις 99γρ./χλμ.
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του υβριδικού Toyota Auris HSD