" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην πραγματικότητα, το νέο Auris είναι ένα εκ βάθρων διαφορετικό αυτοκίνητο σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Το νέο Auris είναι πιο χαμηλό και πιο μακρύ από το παλιό μοντέλο, με αποτέλεσμα να δείχνει και να είναι πιο αεροδυναμικό και επιθετικό.

Η μπροστινή εισαγωγή αέρα είναι μεγάλη και η Toyota ονομάζει το μοτίβο «under priority».

Από τους καθρέπτες ακούγονται κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι στις ψηλές ταχύτητες.

Το πίσω μέρος είναι περίτεχνα σμιλευμένο, ενώ ιδιαίτερα στενό είναι το παρμπρίζ.

O 1.400άρης diesel κινητήρας του Auris είναι αποδοτικός και οικονομικός σε κατανάλωση.

Δοκιμή: Toyota Auris 1,4 D-4D

Διαβάστηκε από 133304 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/2/2013

Το Toyota Auris 2ης γενιάς επιστρέφει, καλύτερο από ποτέ, επαναφέροντας τις κλασικές αξίες της Toyota, όπως είναι η αξιοπιστία, η ποιότητα και η ανθεκτικότητα, «γαρνίροντάς» τις με μία εμφάνιση που σου φτιάχνει τη μέρα και με περισσότερο οδηγικό δυναμισμό.

 
+ Ποιότητα κατασκευής, oικονομία, πάγια έξοδα, εμφάνιση, value for money 
- Χώροι στο πίσω κάθισμα (γόνατα), μικροί αεροδυναμικοί θόρυβοι (καθρέπτες) 


Το νέο Toyota Auris, τη δεύτερη γενιά του οποίου δοκιμάζουμε, είναι ένα εκ βάθρων διαφορετικό αυτοκίνητο σε σχέση με το ομώνυμο μοντέλο που αντικατέστησε. Αυτό που το χαρακτηρίζει είναι ότι έχει κρατήσει όλους τους λόγους για τους οποίους θα το αγόραζε κάποιος ως Toyota, αλλά είναι σχεδιασμένο με περισσότερο πάθος, τόσο αισθητικά, όσο και στο δρόμο. Στη δοκιμή αυτή αξιολογούμε την έκδοση με το κινητήρα diesel 1,4 D-4D. 

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του υβριδικού Toyota Auris HSD

Εμφάνιση: Νέα εποχή Toyota 
Η παρουσίαση του νέου Toyota GT 86 σήμανε την αρχή μιας νέας εποχής για την ιαπωνική φίρμα σε επίπεδο σχεδιασμού και όχι μόνο. Αυτό ήταν η υλοποίηση της υπόσχεσης του νέου αρχισχεδιαστή που πίστεψε ότι, όλα τα νέα Toyota πρέπει να εκπέμπουν πάθος. Έτσι έγινε και στην περίπτωση του νέου Auris. Με τις διαστάσεις να έχουν αυξηθεί στο μήκος και να έχουν περιοριστεί στο ύψος, σε σχέση με το παλιό μοντέλο, αυτό το Auris δείχνει και είναι πιο αεροδυναμικό και πολύ πιο επιθετικό σε σχεδιασμό.

Εκτός από τη διαφορά στις αναλογίες το μπροστινό μέρος έχει αποκτήσει προσωπικότητα, σε σχέση με το γενικόλογο σχήμα του προκατόχου, ενώ τις εντυπώσεις κλέβουν τα LED ημέρας. Το πίσω μέρος είναι ένας εντυπωσιακός αρχιτεκτονικός συνδυασμός με καμπύλες και ακμές, ενώ το στενό πίσω παρμπρίζ κλείνει δυναμικά το σύνολο. Από το πλάι, ένα έντονο νεύρο ενοποιεί οπτικά τα εμπρόσθια με τα πίσω φώτα, ολοκληρώνοντας τις εντυπώσεις. 


200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA  AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)


Tags: TOYOTA AURIS
 

Το «καυτό» Hyundai i20 N;

Δοκιμή: Audi A1 40 TFSI

Aston Martin Vantage στα 298 χλμ./ώρα

B-SUV ή μικρομεσαίο;

Η κίνηση στους δρόμους

Τα πιο άνετα και βολικά μικρά SUV

Οδηγούμε τη νέα Τοyοta Supra

Αποκλειστικό: Ιδού το νέο VW Golf

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Ανανεωμένο Suzuki Vitara

Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες;

Οθονάρες στα μικρά: Ουσία ή κράχτης;

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

FORDAdvertisement: Προωθητικό Πρόγραμμα Ford Blue Days

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »