Το Golf έχει ώριμη συμπεριφορά στις στροφές, πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καλό τιμόνι και  κορυφαία φρένα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Golf έχει ώριμη συμπεριφορά στις στροφές, πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καλό τιμόνι και κορυφαία φρένα.

Οδική συμπεριφορά: Προτεραιότητα στην άνεση και την ασφάλεια από όλα

64.424 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2013)

Όλα τα μοντέλα του συγκριτικού εστιάζουν στις ίδιες προτεραιότητες όσον αφορά στην κίνηση τους στο δρόμο και όλα τους είναι άνετα και ασφαλή. Πιο συγκεκριμένα, το


Το Auris είναι άνετο και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο, έχει χαμηλό κέντρο βάρους και έχει εξαιρετικά φρένα.

Το Auris είναι άνετο και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο, έχει χαμηλό κέντρο βάρους και έχει εξαιρετικά φρένα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Auris έχει βελτιωθεί θεαματικά σε σχέση με το παλιό μοντέλο, προσφέροντας καλή άνεση και ποιότητα κύλισης στις περισσότερες των περιπτώσεων. Το νέο μοντέλο φιλτράρει ικανοποιητικά τις περισσότερες ανωμαλίες, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις ίσως να αποσταθεροποιηθεί λίγο ο πίσω άξονας πάνω στη στροφή.

Εκεί το αυτοκίνητο βοηθιέται από το χαμηλό κέντρο βάρους του, δεν γέρνει και δεν πλέει, ενώ την όποια υποστροφή στο όριο «μαζεύει» διακριτικά το ESP. Επίσης, το τιμόνι έχει αποκτήσει μεγαλύτερη ακρίβεια και αίσθηση από το παρελθόν, ενώ τα φρένα είναι εξαιρετικά σε απόδοση. Μολονότι το Golf είναι βαρύτερο από το Auris, μοιάζει πιο ευέλικτο από αυτό, ενώ προσφέρει τα ίδια επίπεδα άνεσης. Το τιμόνι του είναι πιο ακριβές από του Toyota, ενώ η απόδοση των φρένων είναι κορυφαία, στα ίδια επίπεδα με του Auris. Φυσικά και το Golf είναι περισσότερο άνετο, παρά σπορ, αλλά οι αντιδράσεις του στις στροφές μοιάζουν πιο ώριμες από όλα.

Mercedes
skoda