ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

5 λόγοι που το ηλεκτρικό Ford Puma προσφέρει άνεση και οδηγική ευχαρίστηση

(18/9/2025)
5 λόγοι που το ηλεκτρικό Ford Puma προσφέρει άνεση και οδηγική ευχαρίστηση
5 Φωτογραφίες »

Η ανάρτηση είναι σαν του σπορ Puma ST και αυτό προσφέρει ευχάριστη οδηγική εμπειρία.
Το βράδυ ή με κακό καιρό βλέπεις καλύτερα χάρη στους LED Matrix προβολείς.
Στην πόλη η λειτουργία one-pedal βελτιώνει την άνεση και συμβάλει στη μείωση της φθοράς των φρένων.
Εσωτερικός ambient φωτισμός και ηχοσύστημα της B&O απογειώνουν την άνεση και την αίσθηση καλοπέρασης.

autotriti team

Το Ford Puma Gen-E (διαβάστε τη δοκιμή του), η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του SUV πόλης με τους 168 ίππους, στοχεύει στο να συνδυάσει τα προτερήματα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων με το fun-to-drive οδηγικό χαρακτήρα των μοντέλων Ford και παράλληλα να τονίσει την άνεση και την feel good αίσθηση των επιβατών. Έτσι, διαθέτει στοιχεία από ανάρτηση με τυπικές σπορ ST ρυθμίσεις και one pedal drive, μέχρι ambient φωτισμό και κορυφαίο ηχοσύστημα της B&O. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά.

Με 2 φορτίσεις -και ένα 20άρικο- βγάζεις όλα τα χιλιόμετρα του μήνα

Το «ρεζερβουάρ» του ηλεκτρικού Ford Puma Gen-E είναι μία μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 43 kWh. Το ηλεκτρικό Ford Puma χάρη στην πολύ καλή διαχείριση ενέργειας και την χαμηλή κατανάλωση μέσα στην πόλη (η κορυφαία κατανάλωση ανάμεσα σε όλα τα ηλεκτρικά με 11 kWh/100 χλμ.), βγάζει 400 χλμ. με μία φόρτιση. Με δύο φορτίσεις δηλαδή εξασφαλίζει 800 χλμ., περίπου όσα κάνεις για τις καθημερινές σου μετακινήσεις όλο το μήνα, διώχνοντας έτσι το άγχος της αυτονομίας. Μάλιστα, στο σπίτι ο 11άρης υποδοχέας φόρτισης του Puma εξασφαλίζει πλήρη φόρτιση σε αντίστοιχο Wallbox σε λιγότερες από 4 ώρες. Και όλα αυτά με μηνιαίο κόστος 15 ευρώ. Σε καθημερινή βάση σημαίνει ότι καις 5 φορές λιγότερο από ένα εισιτήριο του μετρό. Επιπλεόν η Ford προσφέρει έξτρα εκπτώσεις και ευκολίες γοα τη φόρτιση των ηλεκτρικών οντέλων της.


To Ford Puma Gen-E στη δοκιμασία του Elk Test, έστριψε με 77 χλμ./ώρα, περισσότερα από κάθε άλλο ηλεκτρικό που έχουμε δοκιμάσει.
5 Φωτογραφίες »

To Ford Puma Gen-E στη δοκιμασία του Elk Test, έστριψε με 77 χλμ./ώρα, περισσότερα από κάθε άλλο ηλεκτρικό που έχουμε δοκιμάσει.

Είναι απολαυστικό στο δρόμο χάρη στην ανάρτηση που είναι ρυθμισμένη όπως του ST

Ναι μεν το κομμάτι της αυτονομίας είναι σημαντικό σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο, ωστόσο για να είναι ένα μοντέλο 100% Ford, πρέπει να προσφέρει και την αντίστοιχη οδηγική ευχαρίστηση. Για να γίνει πραγματικότητα αυτό στο Puma Gen-E, οι άνθρωποι της Ford επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν το ίδιο set-up ανάρτησης που έχει το ST, με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Έτσι το Gen-E καταφέρνει να εξασφαλίσει στον οδηγό μια απρόσμενα ευχάριστη οδηγική εμπειρία, όντας το πιο άμεσο, ευχάριστο και συμμετοχικό ηλεκτρικό SUVάκι. Οι ικανότητές του άλλωστε αποδείχτηκαν και στη δοκιμασία του Elk Test, που έστριψε με 77 χλμ./ώρα, περισσότερα από κάθε άλλο ηλεκτρικό που έχουμε δοκιμάσει.

Η νέα έκδοση Sound Edition διαθέτει λειτουργίες για έξτρα άνεση και ασφάλεια

Το ηλεκτρικό Puma όπως αναφέρθηκε πιο πάνω θέλει να ενισχύσει την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών με την νεά έκδοση Sound Edition η οποία και έχει κάποια έξτρα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την άνεση και την ασφάλεια. Στα ήδη σημαντικά χαρακτηριστικά άνεσης, όπως η αθόρυβη λειτουργία και το αυτόματο κιβώτιο χωρίς σχέσεις, η Sound Edition προσφέρει και λειτουργία one pedal. Έτσι γίνεται ακόμα πιο ξεκούραστη η οδήγηση στην πόλη και την κίνηση, αφού πρακτικά οδηγείς μόνο με πατώντας γκάζι και κρατώντας το τιμόνι.

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό της Sound Edition είναι οι Dynamic Matrix LED προβολείς. Αυτό το σύστημα παρέχει μεγάλη σκάλα χωρίς αντανακλάσεις, φωτίζει τις στροφές με δυναμικά φώτα στροφής που περιστρέφονται έως και 15 μοίρες και προσφέρει στατικά φώτα στροφής που ενεργοποιούνται για κλειστές στροφές σε χαμηλές ταχύτητες ή κατά την οπισθοπορεία. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη ορατότητα και ασφαλέστερη εμπειρία οδήγησης παρέχοντας βέλτιστο φωτισμό χωρίς να θαμπώνουν τους άλλους οδηγούς.

Έχει εξοπλισμό που εξασφαλίζει ευχάριστη παραμονή στην καμπίνα (π.χ. ατμοσφαιρικός φωτισμός, ηχοσύστημα)

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
4green