ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είτε ως diesel, είτε ως υβριδικό, το Toyota Auris προσφέρει μειωμένους ρύπους, όντας παράλληλα δυναμικό, ασφαλές, άνετο και ποιοτικό.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είτε ως diesel, είτε ως υβριδικό, το Toyota Auris προσφέρει μειωμένους ρύπους, όντας παράλληλα δυναμικό, ασφαλές, άνετο και ποιοτικό.

Toyota Auris 1,4 D-4D και Auris HSD: Διπλή δύναμη!

41.151 Επισκέψεις στο άρθρο

Στη γκάμα του Toyota Auris, τόσο η diesel εκδοχή του, όσο και το υβριδικό μοντέλο, έρχονται για να προσφέρουν εκπομπές ρύπων κάτω από τα 100 γρ./χλμ., συνδυάζοντάς τες με στοιχεία όπως η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, η δυναμική εμφάνιση, αλλά και η άνεση στην οδήγηση. Στο καλάθι των πλεονεκτημάτων μπαίνει και η μακρά, 6 ετών εγγύηση που δίνει η Toyota στον αγοραστή του αυτοκινήτου. Ύστερα από αυτά, το Auris φυσιολογικά θα λέγαμε εμφανίζει μια κορυφαία εμπορική πορεία στην αγορά, όντας στις πρώτες θέσεις της προτίμησης του αγοραστικού κοινού.


Δυναμικό, μοντέρνο και ποιοτικό
Το
Auris σε όλες τις εκδόσεις του διακρίνεται για τη δυναμική του εμφάνιση, διαθέτοντας ένα σφηνοειδές αμάξωμα που ενσωματώνει ένα επιθετικό εμπρόσθιο τμήμα. Αντίστοιχα ξεχωρίζει η ρευστή σχεδίαση των εμπρόσθιων κολόνων του που οδηγούν σε μια οροφή πιο κοντά στο έδαφος από αυτή του προηγούμενου Auris (π.χ. ολικό ύψος -55 χλστ. από πριν), ενώ μοντέρνα είναι και η σχεδίαση του πίσω τμήματος. Αξίζει δε να τονιστεί ότι εκτός της αισθητικής, η σχεδίαση αυτή του αμαξώματος του Auris κορυφώνει την αεροδυναμική, με τον αντίστοιχο συντελεστή οπισθέλκουσας να πέφτει στο cd: 0,28. Εσωτερικά τώρα, το Auris είναι λιτό σε σχεδίαση, με ευθείες, καθαρές γραμμές που τονίζονται ιδιαίτερα από τα πολύ ποιοτικά υλικά. Δεν λείπουν πάντως και hi-tech στοιχεία, όπως το σύστημα infotainment Toyota Touch με την οθόνη αφής ή ειδικά στο υβριδικό, το όργανο του συστήματος Eco
Drive Support
στον πίνακα οργάνων και ο compact επιλογέας του ηλεκτρονικού κιβωτίου e-CVT.

Έμφαση στην οικονομία χωρίς περιορισμούς
Η diesel έκδοση του Toyota Auris διαθέτει έναν πολύ ικανό 1.400άρη πετρελαιοκινητήρα με 90 ίππους και 205 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Ο κινητήρας αυτός έχει πολιτισμένη λειτουργία και παράλληλα, αρκετή δύναμη και ροπή για να κινήσει με άνεση το Auris. Το μοτέρ αυτό διαθέτει και σύστημα Start/Stop, με την κατανάλωση καυσίμου να μειώνεται μόνο από 3,8 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων από 99 γρ./χλμ. (δεν «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας). Σε ό,τι αφορά στην υβριδική επιλογή του μοντέλου, εδώ συναντούμε ένα μοτέρ βενζίνης 1,8 VVT-i και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική απόδοση 136 ίππων. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες από κάθε άλλη φορά, ενώ σε συνδυασμό και με την πολύ καλή αεροδυναμική, οι μέσοι ρύποι πέφτουν στα 84 γρ./χλμ. Επιπλέον αυτού και χάρη στη λειτουργία «EV», το Auris Hybrid μπορεί να κινηθεί και με μηδενικούς ρύπους για περίπου δύο χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα τα 50 χλμ./ώρα.

info

Toyota Auris 1,4 D-4D
Κυβισμός: 1.364 κ.εκ.
Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 90/3.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 205/1.800-2.800
Μέση κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.

info
Toyota Auris HSD
Κυβισμός: 1.798 κ.εκ.
Συνδυαστική ισχύς (PS): 136
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 142/4.000
Μέση κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 84 γρ./χλμ.

Στο δρόμο, το Auris διακρίνεται για 
την πολύ καλή του άνεση και την 
προσεγμένη ποιότητα 
κύλισης.

Στο δρόμο, το Auris διακρίνεται για την πολύ καλή του άνεση και την προσεγμένη ποιότητα κύλισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Moto